کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

ترک می‌کنیـــــــــم!!!

http://s1.picofile.com/cafe40cheragh/Pictures/mozoo/mozoo4.jpg

درود

هرچیزی یا هرکسی که مداوم جلو روت باشه و ازش استفاده کنی باعث میشه بهش وابسته بشی! ادامه داشتن این وابستگی و شدید شدنش میشه اعتیاد. این اعتیاد میتونه به یه بازی کامپیوتری، به یه آدم و یا به دخانیات و مواد مخدر باشه!

از اولش به دود سیگار حساسیت داشتم. هرکی جلو روم سیگار می‌کشید هزارتا حرف بارش می‌کردم و تو سرش می‌زدم! همیشه به خودم می‌گفتم من عمرن برم سراغ سیگار! اما رفتم. دلیلش هم یه عامل بیرونی بود! با یه پُک شروع شد. همون اولین پکی که به سیگار زدم تا ته ریه‌ام رو سوزوند و چنان سرفه‌ای گرفتم که چشمام قرمز شد. سیگار رو انداختم توی دستشویی و گفتم دیگه عمرن برم سراغ سیگار! اما به یک ساعت نرسید که دوباره یه نخ دیگه روشن کردم و اینبار سوزش گلوم رو تحمل کردم و تا آخرش رو کشیدم. اوایل ماهی 2 یا شایدم 3 نخ بود. اما هفته به هفته بیشتر شد. تا ناراحت می‌شدم یا عصبانی می‌شدم می‌رفتم سراغ سیگار تا به اصطلاح آرومم کنه! هرکی می‌گفت نکش معتاد میشی می‌گفتم نه! من به سیگار معتاد نمی‌شم! اما شدم. هفته‌ای 1نخ شد روزی یه نخ. روزی یه نخ شد 5ساعتی یه نخ... این اواخر هم دو روزی یه پاکت رو می‌کشیدم. اما من بارها به خودم و بقیه ثابت کردم که اگه اراده کنم کاری رو انجام بدم، تا آخرش انجامش میدم. به فرد ِ خاص ِ زندگیم قول داده بودم از اول مهر ترک کنم! اونم اولش می‌گفت نمی‌تونی. تو معتاد شدی! اما برای اینکه به خودم و بقیه ثابت کنم که می‌تونم و می‌خوام و بخاطر همون فرد ِ خاص ِ زندگیم دارم ترک می‌کنم. الان پنجمین روزیه که نکشیدم و دیگه هم نخواهم کشید. البته باید بگم به همین راحتی‌ها هم نیست هااا! اولش بدنت مور مور میشه! سردرد می‌گیری! نیکوتین توی خونته... توی مغزته... توی ماهیچه‌هاته... پس بدنت بیشتر و بیشتر می‌خواد. وقتی نکشی یه تمایل درونی و طبیعی ایجاد میشه برای رفتن به سمت سیگار. خیلی اراده و قدرت می‌خواد که بتونی بکشی و نکشی! باید بدنت آروم آروم سلول‌های تخریب شده رو بازسازی کنه و از نیکوتین تخلیه بشی تا پاک بشی. تا بتونی بگی من کامل ترک کردم. به همین راحتی‌ها نیست.
اما من از الان می‌تونم بگم پاکم... چون اراده کردم پاک باشم...
:.
روز 3ام اگه فرد ِخاص ِزندگیم اس ام اس نمی‌فرستاد و نمی‌گفت همه جوره پشتتم و حمایتت می‌کنم و تو می‌تونی، شاید اراده‌ام این اندازه قوی نمی‌شد. وقتی یه نفر تکیه گاه داشته باشی که بهت امید بده، انجام دادن هر کار مشکلی آسون میشه...
:.
گفته بودم من به خاطر تو همه را کنار می‌گذارم... همه کس و همه چیز... حتی اگر بهشون اعتیاد پیدا کرده باشم... هنوزم باور نداری؟!
 


پ.ن:

1/ آی حسن کچل!!! موضوع این پستم به "ت" فتحه است! روی "ت" ضمه نداره!! گفتم که یه وقت خوشحال نشی!

نظرات 78 + ارسال نظر
kiarash سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 06:02 http://kianevesht.persianblog.ir

داداچ ما سیگار می کشیم در حالیکه مهتاد نیستیم بهش
اولین سیگاری که کشیدم برمی گرده به 6 سال پیش ...
شده با دوستان بودیم روزی 20 نخ کشیدم و شده 4 ماه نکشیدم !!! باور کن هیچ حس اعتیادی هم ندارم چون دیدم اونهایی که در حال ترک کردن هستن به محض اینکه جلوشون سیگار بکشی چه حالتی پیدا می کنن ولی من هر موقع بخوام می کشم هر موقع نخوام نمی کشم کاملا دست خودم مثلا الان 1 ماهی میشه نکشیدم :))))

فرزاد : سلام
شوما در مرحله تفننی هستی هنوز داداچ!
من توی این 1سال اخیر هر روز کشیدم. بلا استثنا... این اعتیاده. هیچوقت امکان نداشت بتونم به دو روز بکشه و نکشم!! من دو روزی یه پاکت رو از روی اعتیاد کشیدم نه تفننی!

سایه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 06:56 http://www.soshiant14.mihanblog.com

سلام فرزاد جان
خسته نباشی

از وبلاگ قشنگت خیلی خوشم اومد.
تو وقتت رو برای وبلاگت میذاری ولی ازش پول در نمیاری.
تو با این همه زحمت میتونی در کنار همه فعالیتها از وبلاگت پول هم در بیاری.
بدون اینکه حتی یک ریال هم سرمایه بزاری!
پیشنهاد خوبی برات دارم. که من خودم از همین راه درآمد گیرم میاد. درآمد خیلی زیادی نیست ولی بهتر از اینه که الکی وقتم رو تلف کنم و هیچ پولی در نیارم. من خودم فعلا چند بار از این راه پول گرفتم. هر بار 20 هزار تومن. که اگه بیشتر تلاش کنم بیشتر هم میشه.
حتی خودت و دوستات میتونین چند بار در روز روی تبلیغات ها کلیک کنین.


من جایی رو بهت معرفی میکنم که براش تبلیغ میکنی و پول میگیری! مثل من.
به همین راحتی

چطور؟

اسم سایت این شرکت بزرگ و معتبر که میخوام معرفی کنم ( اُکسین ادز ) میباشد.

(من سایت های زیادی رو امتحان کردم که تبلیغات کلیکی داشتن ولی تنها سایتی که فهمیدم واقعا قانونی هست و پول رو واریز میکنه همین سایت اکسین ادز هست.)

شما بعد از ثبت نام در این سایت میتوانید کدهای تبلیغاتی گرافیکی و متنی

آن را دریافت و در وبلاگ خود قرار دهید.

و با هر کلیکی که روی آن انجام گرفت پورسانت مناسبی به شما

تعلق میگیرد.

این سایت 2 نوع تبلیغ داره: متنی و گرافیکی.
که هر کلیک بر روی متنی 300 ریال و بر روی گرافیکی 600 تا 800 ریال.

حالا شما حساب کنید که شما روزانه بازدید کنندگان زیادی داشته باشید و تعدادی

از آنها روی تبلیغاتتان کلیک کنند

با این حساب شما یک حقوق ماهیانه بدست خواهید آورد.
در ضمن شما میتوانید زیر مجموعه هم بگیرید و درصدی از این طریق هم پورسانت دریافت میکنید که بردرآمدتان می افزاید.

روی پیشنهاد من خوب فکر کنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.
ثبت نام بسیار راحت و آسان میباشد.

اگه خواستی به وبلاگ من بیا تا یاد بگیری که چطور ثبت نام کنی.

موفق باشی

فرزاد : سلام
برو جلو بوق بزن همشیره!
:.
حیف ماه رمضونه و قرار نیست اینجا فحش بدم، وگرنه سه، چهارتا کاف دارش رو نثارت میکردم!

نــــفس ِ خــ ط خــ طی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 08:29 http://khatkhatik.blogfa.com

فرزاد: ســـلام بچه ها من فرزاد کافه چی ملقب به فرزاد خانه به دوش هستم!
بچه ها : ســــلام فرزاد !
فرزاد : بچه ها من الان 5 زوزمه یا به عبارتی تولد 5 سالگیمه !
بچه ها : ایول !
ارادتو عشقه !
خودتو عچقه داداچ !
5 روزگیتو عشقه !
تولدت مبارک!
.
.
.
.
نه واقعا" بهت تبریک میگم فرزاد ، امیدوارم دیگه طرفش نری! خوشحالم برات!

فرزاد : سلام
چاکریم بچه ها! مخلصیم بچه ها! نوکریم بچه ها!! ایشالا تو عروسیتون جبران کنیم بچه ها!

سحر سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 08:52 http://www.dancerha.mihanblog.com

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو وبلاگم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

فرزاد : سلام
بیلاخ!!!

هاD سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 08:56 http://www.gereh-koor.blogsky.com

زنده باد . ماچ رو بده بیاد :)

فرزاد : سلام
چاااکریم... بگیر که اومد!

مینو سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 10:10 http://yousefabad.blogfa.com

باریکلا فرزاد.
میدونم که واقعا اراده میخواد

فرزاد : سلام
منم اراده کردم دیگه!!

اکیوسان سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 10:23 http://www.3donge.blogfa.com

بابا حسابی معتاد بودیا
این بابای ما تا میخواد ترک کنه چند روز بعدش بیشترش میکنه مصرف رو مامانم بهش گفته ترک کنی من میدونم و تو آخه این آخرش میره سراغ تریاک
امیدواریم شما موفق باشی

فرزاد : سلام
تو که خودت فیلسوف و فرهیخته ای، یه راه پیدا کن برای ترک سیگار بابات!

مینا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:00 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

روزی یه بسته؟ خفه نمیشدی؟ چه جوری اون ادم عزیزت تحملت میکرد از بس بو میدادی؟

فرزاد : سلام
عزیز جان اون سیگارهای نخی صد تومنیه که بو میده! سیگار کشیدن و سیگار های من همه باکلاس بودن! بو نداشتن که اصلن.

بهاره سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:03 http://www.pashe-koori.blogsky.com

آفرین.کاش داداش منم مثه تو بود.سخته ولی تو میتونی...

فرزاد : سلام
یکی از طرف من (به عنوان یکی از افراد پاک جامعه) بزن پس سرش و بگو نکش! نکش که می کشتت!

ف@طمه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:05 http://zarafekocholo.blogfa.com/

من باورت دارم چون تو شرایط اون فرد خاصت بودم ...

فرزاد : سلام
حالا اون فرد خاصت ترک کرد؟

سایه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:05

من اینجا با زرس قاطع اعلام می کنم اون سایه بالایی من نیستما!

فرزاد : سلام
اگه تو بودی که تا الان حالتو گرفته بودم!

سایه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:07

یادش به خیر می خواستم یک فردی رو ترک بدم!نشد!نخواست!نتونستم!به هر حال نمیشه یهو بزاریش کنار باید کم کم مثل روزی که شروع کردی هفته ای یه نخ روزی یه نخ و 5 ساعتی یه نخ!اینجوری ترک کن!خوشحالم داری ترک می کنی!

فرزاد : سلام
آره... تا آدمی خودش نخواد تو نمیتونی چیزی رو بهش تحمیل کنی! نمیشد یکی بزنی پس کله اش و بگی ترک کن؟؟؟
ممنون

سپیده سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:11 http://javedanegi.blogsky.com

اراده چیزیه که تو وجو همه ی ماست... فقط کافیه باورش کنی... و الان تو آدمی هستی که اراده ات رو باور کردی... پس موفق میشی.

یه کمی به وابستگی و دلبستگی هم فکر کن! داری معتادش می شی... معتاد فرد ِ خاص ِ زندگیت!

فرزاد : سلام
ممنونم سپیده جان!
هه... همه ی وابستگی ها که بد نیست. بعضی هاش اتفاقن خیلی هم قشنگه....

اعترافات یک قلم سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:13 http://www.khaterat88.persianblog.ir

سلام حالا که اینقدر صادقانه اعتراف کردی بزار منم به تبعیت اسمم صادقانه اعتراف کنم
منم از سیگار و سیگاری متنفر بودم و هر کی سیگاری بود به یه چشم دیگه نگاش میکردم و از این حرفا تا اینکه تو سیزده بدر امسال یکی یه سیگار تعارفم کرد. قبلا هم دوبار با فاصله چند سال البته فقط در حذد یه پک بهش زده بودم اما این بار تا ته تهش رفتم البته نتونستم تو ریه ام بکشم و فقط تو دهنم بچه ها این جور مواقع در مورد حروم کردن سیگار یه اصلاحی دارن ....
اما خب من دیگه نکشیدم(البته موقعیت نشد چون یه نخ همیشه اماده تو کیفم محیا بود) اما باور نمکنی مثل این بی جنبه ها تا تقی به توقی میخوره هوس میکنم سیگار بکشم و گاهی با خودم فکر میکنم اگه جاشو داشتم حتما الان یه سیگاری حرفه ای بودم .
ای خاک برسر بی ظرفیتت قلم که عمری واسه مردم نصیحت نامه خوندی .با یه پکی همه رو فراموش کردی .
حالا اون درس عبرتی شده تا هر چیزی و تجربه نکنیم چون خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو میکردیم بیظرفیتیم .
اقا شرمنده سرتون و درد اوردیم .ولی اینجا حس کانون بازپروری و داشت گفتیم ما هم یه اعترافی بکنیم

فرزاد : سلام
اولن من نفهمیدم شوما لیدی بودی یا جنتلمن!
البته از اون خط ِ "بچه ها این جور مواقع در مورد حروم کردن سیگار یه اصلاحی دارن ...." حدس زدم باس جنتلمن باشی!
:.
خب بازم خوبه که شوما کلن معتاد نشدی اما جسارتن انگار اب نمیبینی و شناگر ماهری هستی! پس حواست به خودت باشه سمت اب نری... یهو دیدی گرداب بود و غرق شدی هااااا

ایده سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:18

میگم برم سیگاری بشم بلکه یه فرد خاصی تو زندگیم پیدا شه، حمایت کنه که ترک کنم

فرزاد : سلام
اگه کسی پیدا نشد و معتاد شدی چی؟

ایده سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:19 http://vvida.blogfa.com

میگم برم سیگاری بشم بلکه یه فرد خاصی تو زندگیم پیدا شه، حمایت کنه که ترک کنم

فرزاد : سلام
تو چرا هر سری با یه اسمی پیام میذاری!؟

گلنوش سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:35 http://2khmale-shey2n.blogfa.com/

تبریک میگم.

ولی ...

هیچی.



من میدونم تو میتونی پاک بشی

فرزاد : سلام
هان؟! نباید ترک میکردم؟

دودو سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 11:53 http://doudou.blogsky.com

خیلی خوش حالم....خیلی چیز مزخرفیه این سیگار...کاش بابای منم ترکش می کرد...


راستی....ادم خاص منم به خاطر من و اینکه کلی بهش حرف امیدوار کننده میزدم قلیونو ترک کرد.اخه میگن ضرر قلیون بیشتر از سیگاره و کلا من از قلیون کشیدن خیلی بدم میاد.

واقعا حرف یه ادم می تونه اینقدر تاثیر بزاره؟؟؟؟
فکر می کنی الان که دیگه بااش نیستم بازم بره سراغش؟؟؟

فرزاد : سلام
البته جهت اطلاع شوما عرض کنم که من قلیون هم در کنار سیگار میکشیدم و باید بگم درسته که میگن خطرش بیشتره اما اعتیاد آور نیست. باور کن...
:.
منم به همین فکر میکردم. اگه اون آدم خاص زندگیم یه روز بذاره بره... نمیدونم... شاید دوباره کشیدم...

امین سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:05 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
خوش به حالت که فرد خاص زندگیت اینطوریه
ماله ما که رید به زندگیمون و رفت
اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
باز یادم آووردیش

فرزاد : سلام
الان موضوع بحث ترک سیگار بود ها، نه فرد خاص زندگی!!!

دافی نگار سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:08 http://www.dufinegar.blogfa.com

ترک نکن... گول تبلیغات رو نخور.....

فرزاد : سلام
دیر شد دافی... گول خوردم...

جودی آبوت سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:12 http://sudi-s.blogsky.com

آفرین به تو و فرد خاص زندگی ات
شاد و سلامت باشین کنار هم ایشالا

فرزاد : سلام
ممنون عروس خانوم!
شومام یه وقت به آقا داماد اجازه ندید بره سمت این چیزها هاااااا... از من گفتن :)

پسر آبان سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:28 http://pesare-aban.blogfa.com

می خوای ترک کنی که چی بشه !!
شوخی کردم
منم یه زمان می خواستم شروع کنم اما بهترین رفیقم که یخده هم زورش از من بیشتره همچی یه دونه زد پس کلم هنوزم که هنوزه جرات نمی کنم برم طرف سیگار
البته لازم به ذکره خودش سیگار می کشه
پ.ن 1:ببین بلک استون امتحان کن حال میده ها

فرزاد : سلام
والا منم یه رفیق دارم که اگه جلو روم اسم سیگار بیاره همچین میزنم پس کله اش که بچسبه به دیوار. به خودش هم گفتم اگه سیگار دستت ببینم روز آخر زنده بودنته!
:.
توی این مدت باورت میشه تک تک سیگار های موجود توی بازار از ارزون ترینشون تا گرون ترینشون رو امتحان کردم؟! یه رفیقی دارم باهم میرفتیم سیگار جدید کشف میکردیم و میکشیدیم. سیگارهایی که شاید فوق یه باکسش توی کل ایران پیدا میشد.

آفرودیته سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:33

فرد ِ خاص ِ زندگیت...!
شاید تنها بهانه اش همین باشه
خیلی خوبه که ترک کردی

فرزاد : سلام
من متعلق به خودم نیستم... من متعلق به جامعه ام... من متعلق به همه ام... چاکرم... چاکرم... مخلصم

لیدی ماک سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 12:45 http://ladymuck.blogfa.com

این خیلی خوبه که یک نفر حامی ادم باشه..اگر هر کدوم از ماها چنین کسی را در زندگیمان داشتیم الان بیل گیتس شده بودیم. اما می دانی بدیش کجاست ؟ وقتی که ان ادم خاص به قول شما بگذارد و برود...اون وقت معلوم نیست چه بلایی سر آدم می آید!! وقتی او نباشد باز هم می توانی محکم باشی؟‌باز هم اراده ات قوی هست ؟!

فرزاد : سلام
خب چندتا نظر قبل تر به همین چیزی رسیدیم! هنوزم واسم سواله! باید توی شرایط قرار بگیرم تا ببینم چیکار میکنم... نمیدونم... واقعن نمیدونم...

نگین سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 13:20 http://www.inky.blogsky.com

وآی نه فرزاد.ترک نکن.کمتر بکش ؛ ولی ترک نکن.مثلا هفته ای یه نخ که اشکال نداره؟ من خودم شاید ماهی یه نخ بکشم شایدم نکشم اصلا ولی یک وقتایی واقعا آرامش بخش و تسکین دهنده ی اعصابه.اصلا فرزاد بدون سیگار که فرزاد نمیشه...تو هم فقط ماهی یه بارو بکش ولی کلن کنارش نذار.البته به من هیچ ربطی نداره.ولی من نظرمو گفتم.

مارلون براندو اگه سیگار نمی کشید هیچوقت مارلون براندو نمی شد...




فرزاد : سلام
هه... عالم و آدم اومدن میگن ای ول داری ترک میکنی این اومده میگه ترک نکن! خدایا خودت شفاش بده...

هیدرا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 13:55

سلام
دمت گرم
جنابعالی دارید به قولتون عمل میکنید...البته اگه دوباره یادت نره!!!
واقعا برات خوشحالم...

فرزاد : سلام
من به اون فرد خاص زندگیم گفته بودم از اول مهر ترک میکنم. منتهی خواستم سورپرایزش کنم و زودتر ترک رو شروع کردم.
ممنون/

نیلوفر سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 14:02 http://hamechiznevis.blogsky.com

سلام
فقط می تونم گم که افرین
امیدوارم بتونی کامل ترک کنی و پاک شی
خیلی خوشحالم

فرزاد : سلام
چاکریم نیلوفر بانو... ممنون!

Miss o0o0o0om سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 14:20 http://www.oooooom.blogfa.com

ایکون اشکــــــــ شوق و اینا.....دی:!

فرزاد : سلام
آیکون چاکریمـــــــ و اینا ... :))

دختر ایرونی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 14:30

بابا اراددددددددددددددددددددددددددددددده
موفق باشی
کمک روحیت کم شد رو منم میتونی حساب کنیا
جدی میگم

فرزاد : سلام
ای ول... چاکریم.
خواهش میکنم. ممنون

شـــ گردن ـــال سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 15:51 http://shalgardanism.blogfa.com

هه!! منم داشتم ترک میکردم....!!

فرزاد : سلام
داشتی میکردی یا داری میکنی؟؟
اگه داشتی یعنی دیگه نمیکنی... اگه داری میکنی که این چه مدل ترک کردنیه که توی بالکن خونه و بارون و سیگار و دیشب و اینا؟!!

اعترافات یک قلم سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 16:20 http://www.khaterat88.persianblog.ir

منم لیدیم
داداچ شوما ردی
نفر بعدی لطفن

فرزاد : سلام
شوخی نکن؟!! آخر زمون شده... خدایا توبـــه

سایه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 16:51

نه دیگه نمیشد چون اون یکی میزد پس کله ام می گفت به تو چه سلامتی خودمه!

فرزاد : سلام
بهش بگو 75 درصد افرادی که یه سیگاری در کنارشون زندگی میکنه به سرطان دچار میشن!

دودو سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 17:01 http://doudou.blogsky.com

می دونم اعتیاد اور نیست اما ضررش مهمه که بیشتره.پس بده به هر صورت...نباید استفاده شه.




چرا شما اینجوری هستین؟؟تا تقی به توقی می خوره از حرفتون برمی گردین.
به اون که نمی تونم بگم...به تو میگم.
اینجوری نباش.فکر اینم بکن که یه روزی بذاره بره.خودت مهمتری.خر نشی دوباره بری سراغ سیگارا؟!!!

بقول اون فرد خاص از هیچ کس نباید انتظار داشت...حتی از خودت!

حالا من اون تیکه اخرشو قبول ندارم.
تو از خودت انتظار داشته باش.اگه رفت....برای ارزشی که داری بجنگ و نذار لطمه ببینی.

فرزاد : سلام
حالا نگفتم که دوباره میکشم. گفتم که دیگه نمیرم سراغش... پس یعنی نمیکشم... حالا به قول شوما هر اتفاقی هم بیوفته!

امین سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 18:37 http://doreakhar.blogfa.com

باهوش میدونم بحث سیگار بودم دسته خودم که نبود یادش افتادم
حالا سیگار به من چه فکر کنم تا الان پاکت سیگار رو ۵ بار نگرفتم تو دستم !!
خوددم نفهمیدم چرا ۵ رو مثال زدم
اه ه ه ه ه ه

فرزاد : سلام
چرا واقعن 5 رو مثال زدی؟! چرا نگفتی تا حالا یه بار هم دستم نگرفتم!؟
پس معلومه دستت گرفتی!! اصلن لازم نیست پاکتش رو دستت بگیری که بگن سیگاری هستی! من خودم تا چندماه نخی میگرفتم! پس پاکت دستم نمیگرفتم! شاید توهم اره... هاهاهاهاهاها؟؟ها؟ها؟

شـــ گردن ـــال سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 18:47 http://shalgardanism.blogfa.com

راستی منم یه رفیق دارم که با هم میگردیم و سیگارای جدید کشف میکنیم و میکشیم!! واقعا کار لذت بخشیه!!

بهدشم داشتیم ترک میکردیم، نشد!! بد تر رسید به روزی یه پاکت!! :دی

فرزاد : سلام
یادش بخیر... توی این دکه روزنامه فروشی ها میرفتیم و از پشت شیشه نگاه میکردیم ببینیم کدوم سیگار رو نکشیدیدم تاحالا! هه... نخی هم امتحان نمیکردیم. پاکتی میخریدیم امتحان میکردیم!!!
:.
از من به عنوان یه آدم کرده به تو به عنوان یه آدم نکرده، بکن عزیزم... بکن... ترک رو منظورمه! مهم نیته... تو نیت کرده بودی بکنی ولی نذاشتن بکنی! دوباره بکن بکن... اولی نیت، دومی ترک!

حوری سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 18:48 http://afkarepichdarpich.persianblog.ir

مبارک باشه آقا فرزاد
ایشالا بعد ماه رمضون شیرینی این ترک کردنو بهمون میدی دیگه؟

فرزاد : سلام
چرا بعد ماه رمضون... همین الان! بپر سر کوچه یه کیلو زولبیا بامیه بخر و بگو بزن به حساب فرزاد! میام حساب میکنم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 18:59

آدم از هر چیزی فرار می کنه اون میاد دنبالش..
می گم با این سعید شال گردن هم حرف بزن شاید به راه راست هدایت شد :دی

تنها مزیت سیگار اینه که صدا رو قشنگ می کنه. آل پاچینو روزی ۶٬۷ تا سیگار می کشه.. صداش محشره.

فرزاد : سلام
داریوش هم زمانی که معتاد بود صداش قشنگ تر بود!
:.
سعید بجه خوبیه... دوستش دارم... بهش میگم ولی تا خودش نخواد که نمیشه...

دختر ِ کوچه پشتی سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 19:01

واقا من چرا هی یادم میره اسمم رو بنویسم؟!! این بالاییه نظر منه.

فرزاد : سلام
تو مگه چندسالته که آلزایمر گرفتی!؟؟
راستی... وبت کوووو؟؟؟؟

شیخ حقگو سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 19:21 http://mamut2000.blogfa.com

خداییش این کارت یه تشویق اساسی داره
دمت گرم

فرزاد : سلام
چاکریم یا شیخنا... از این ورا!؟ راه گم کردید؟!
بابا چرا بی خبر؟ من الان عرق شرم بر جبینم نقش بسته... گاوی... گوسفندی... شتری... رهبری... چیزی جلو پاتون قربونی میکردم... نگفتین...

leila سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 19:23 http://www.spotdark.blogfa.com

خوش به سعادت فرد خاص ِ زندگیت!!!!!
خدا از این شانسا به همه بده

فرزاد : سلام
قدر نمیدونه که هنوز!! یکی بیاد بزنه پس سرش تا قدر منو بدونه!

لیدی ماک سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 19:31 http://ladymuck.blogfa.com

خوب من می گم ادم باید سعی کنه برای خودش ترک کنه. نه به خاطر حرف کسی. اون وقت تا ابد چیزی نمی شه

فرزاد : سلام
خب عامل بیرونی باعث شد من سیگار بکشم البته بعدش خواست درونی بود! الانم عامل بیرونی باعث شد دیگه نکش... بعدش هم میشه خواست درونی... اوکی؟

mina سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 20:27 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

نه فرزندم بوی سیگاری که خودش میپیچیدو ویرجینیا بود هم گنده!

فرزاد : سلام
آهان... از اون لحاظ

ردپای یک ذهن سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:05 http://web-nevis.blogfa.com/


آفرین آفرین پسر خوب! تو میتوانی و توانستی!

فرزاد : سلام
امید من به این جملات امید بخش شوماهاست!

سمانه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:20

کاش یکی هم داداش مارو به راه راست هدایت میکرد حرف ما که تو گوشش نمیره. اوایل پنهان کاری میکرد اما حالا...

فرزاد : سلام
بزن تو سرش!! من اگه یکی زده بود تو سرم زودتر از اینا آدم شده بودم!

پسر آبان سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:56 http://pesare-aban.blogfa.com

خوب معلومه که طرف حرف شما رو قبول نمی کنه
شما خودت می کشیدی بعد می زدیش که نکشه !!!

فرزاد : سلام
اتفاقن گوش میده رفیق! چون من دارم با حرف ایشون ترک میکنم!

سمانه سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:56

والا پس گردنی جوابگو نیس. تو سن 20 سالگی سیگار کش قهار شده ما هم حریفش نمیشیم

فرزاد : سلام
خوب منم هم سنشم هااااا... حالا یوخده بزرگتر! سیگار کش قهاری هم بودم و ترک کردم!

پسر آبان سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:58 http://pesare-aban.blogfa.com

حالا اگه قصدت برای ترک عوض شد بلک استونو امتحان کن

فرزاد : سلام
عامل اعتیاد ذخاله خوبه هااااا... منو تحریک نکن!

سارا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 22:59 http://theeasygoinggirl.blogfa.com

فرزاد : سلام
:)

مبهم سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 23:08 http://robanak.blogfa.com/

تو که گفی فرد خاص تو زندگیت نیس
پس بخاطر همون تو مغازه ها دنبال لباس بودی با پرده روبرو میشیدی؟؟

فرزاد : سلام
ها؟! من گفتم فرد خاص تو زندگیم نیست؟ من که توی بیشتر پست های قبلیم نوشتم هست! اون دختر و عشق و اینا بود که گفتم نیست!!
آدم خاص زندگی میتونی هرکسی باشه... من نمیگم کیه چون خودش دوست نداره.

مونا سه‌شنبه 2 شهریور 1389 ساعت 23:42 http://raghse-mah.blogfa.com

سلام سلام

میخواستم دیگه نیام چون مطلبات یه کم رفته بود به سمت.....!!!!!!

اما حالا واقعا خوشحالم که میخوای بترکی

فرزاد : سلام
رفته بود به سمت کوجا؟! خب انتقاد میکردی عزیز جان! من انتقاد پذیرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد