کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

عیدتان مبارکــــ...

http://s1.picofile.com/cafe40cheragh/Pictures/mozoo/mozoo3.jpg

درود


های و هوی بیهوده!

این همه سر و صدا توی دنیا راه افتاد و چپ و راست بیانیه صادر شد که فلان کشیش آمریکایی دیوانه است و محکوم، آخرش طرف آمد و انصراف داد! از اول هم معلوم بود حالش خوش نیست! با آن سیبیل های مسخره‌اش!

هرکسی اعتقادات و علایق دینی خودش را دارد. اسلام، مسیح، یهود، بودا و... همه و همه قابل احترام هستند. اصل آزادی انسان هم همین را می‌گوید که هر انسانی در انتخاب دینش آزاد است. خواه ناخواه، 1 و نیم میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد. حالا یک تعداد سر جنگ دارند دلیل نمی‌شود که به اعتقادات توهین شود. آتش زدن قرآن چه دردی را درمان می‌کرد غیر از نشان دادن جاهلیت و پا بر جا بودن تفکر قرون وسطایی در کلیسا و خشمگین کردن مسلمان‌ها؟!
مشکل این است که بعداز چندین هزار سال زندگی ِ بشر، هنوز فرا نگرفته است که بنشیند و بر سر اختلافاتش با این و آن گفتگو کند. مدام دلش می‌خواهد بجنگد، نابود کند، تخریب کند. این خلقت دوپا فرقی نمی‌کند ایرانی باشد یا آمریکایی یا چینی؛ کلن هنوز آدم نشده است!



اشک و بغض تمساح!

ملت مظلوم فلسطین و افغانستان و عراق و لبنان و کومور کم بودند، این پاکستان سیل زده هم بهشان اضافه شد! من نمی‌دانم خدا چرا هرچه بدبختی است را فرت و فرت نازل می‌کند دور و بر کشور ما! این مسئولین دلسوز ماهم که خدا خیرشان بدهد! آخر فضل و بخشش و دل رحمی هستند!! مردک ِ وقیح، سال گذشته این همه از مردم کشور خودش را کشت، زندان کرد، شنکجه داد، بعد می‌آید توی نماز عید فطر و بغض می‌کند و قطره اشکی با هزار ضرب و زور گوشه‌ی چشمش جمع می‌کند و با آه و ناله می‌گوید به مرد مظلوم پاکستان کمک کنید! جمع کن این بساط تزویر و ریا را مردک...


رمضان رفت!

عیدتان مبارک. ما که این ماه رمضان را 28روزه تمام کردیم. روزه‌مان هم همان کشیدن گرسنگی و تشنگی بود. دیگر نمی‌دانم بقیه مواردش را چقدر رعایت کردم و اصلن این مدل روزه گرفتن را خدا قبول می‌کند یا نه؛ فقط می‌دانم فرقی نمی‌کند ماه رمضان برود یا ماه سپتامبر! آنچه فرق می‌کند این است که هرچه رفت، چیزی برایت داشته باشد. تجربه‌ای... دانشی... یادگاری... . مهم این است که دست خالی نرود. یا به عبارتی، دست خالی نمانی!


انتخابات فصلی وبلاگستان!

ایده‌ی جالب وحید (وب گپ) در راه انداختن انتخابات فصلی میان وبلاگ‌ها هر چند نواقصی دارد اما باعث ایجاد شور در وبلاگر‌ها می‌شود و از نظر من باعث ارتقای سطح وبلاگ‌ها میشود. حالا درست است که تنها تعداد محدودی از این انتخابات اطلاع دارند و مربوط می‌شود به بخش کوچکی از بلاگر‌ها اما این کار بازهم ارزش‌مند است. من همین جا از وحید بخاطر راه انداختن این انتخابات تشکر می‌کنم. از شما دوستان عزیزی که رفتید و وبلاگ من را (در اصل وبلاگ خودتونو) معرفی کردید تشکر می‌کنم. مطمئن باشید این لطف دوستان را در آینده فراموش نمی‌کنم. منتهی این تنها معرفی وبلاگ‌ها برای کاندیداتوری بود. انتخابات اصلی روز ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود که از همه‌ی دوستان دعوت می‌کنم حتمن شرکت کنند و به ارتقای وبلاگستان کمک کنند.


خورده ریز های وبلاگ!

خب با توجه به دو سوال پست قبل به این نتیجه رسیدم که از این به بعد همچون سابق به تمام نظرات تا آنجایی که وقت اجازه بدهد جواب بدهم. البته دوستان دقت داشته باشند که همین طوری و در هوا نظری نگذارند و بروند. وقتی نظری می‌گذارید پیگیر جوابش هم باشید. شاید بازهم اجتیاج به جواب باشد. منتهی از تبدیل شدن بخش نظرات به چت روم خودداری کنید!

از هفته ی آینده هم معمولن طبق نظر دوستان بین ساعات 8 تا 12 شب آپ می‌کنم. که البته احتمال 12 شبش بیشتر است.


مـُـتـُـشکرم...

نظرات 44 + ارسال نظر
شـــ گردن ـــال جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:34 http://shalgardanism.blogfa.com

آقا با 4 مورد از 5 مورد موافقیم!! :دی ولی اون اشک تمساح رو خوب اومدی!! مرتیکه ی ....!! استغفرالله!! :دی

ممنون! کدوم یکیش رو مخالف بودی؟! :دی
از پشت شیشه ی تی وی میخواستم کنترل ماهواره رو پرت میکردم تو صورتش! (آیکون فرزاد خشمگین)

وحید (وب گپ) جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:37 http://webgap.blogfa.com

سلام.خصوصی داری رفیق.
مرسی از حمایتت.

(آیکون فرزاد سپاسگزار)

مونا جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:39 http://raghse-mah.blogfa.com

سووووووووووووم
جدانا واقعا فک کرده کیه....!!!!

واقعن... (آیکون فرزاد خشمگین)

دودو جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:55 http://doudou.blogsky.com

چهارم
عجیب دوست میداریم این عدد را

(آیکون خوبی شومااا؟!)

دودو جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 19:57 http://doudou.blogsky.com

پارسال پیش کشش...همین حالاشم خودمان کلی بدبخت بیچاره داریم که باید بهشان رسیدگی شود...ان وقت....الله اکبر


من یه سوال داشتم....جدا نمی دونم دلیلش چیه.لطفا درست بگید دلیلشو.چرا میگن نباید کامنت دونی تبدیل به چت روم شه؟؟؟حالا مگه چی میشه چند نفر اونجا به سوالای هم جواب بدن پشت سرهم؟؟؟

اونو همین طوری نوشتم محض اینکه حرفی زده باشم! شوما چرت رومش کن. من مشکلی ندارم در اون حد ها هم!! (آیکون فرزاد سرخوش)

مینا جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 20:14 http://www.harfebihesaab.blogfa.com

خب خدا رو شکر من اصن تی وی میلی رو نمیبینم و اشک تمساح اون فلان فلان شده رو ندیدم!
از این جمله بسیار خوشمان آمد: فرقی نمیکند ماه رمضان برود یا ماه سپتامبر! آنچه فرق میکند این است که هرچه رفت چیزی برایت داشته باشد!‌

این جمله را از خودمان در وکردیم... (آیکون فرزاد ذوق زده)

مونا جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 21:38

این پاکستان را خوب آمدی...انگاری تا قبل سیل وضعشان چگونه بود که حال توقع کمک بیشتر دارند...این فامیل ما بدجور حرص میخورد از دو دسته...دسته اول پاکستانیها که به قول او الان هر چه هم دارند زیر آب میکنند برای مظلوم نمایی و خانه زندگی مبله میطلبند و دسته دوم ارتباط تنگاتنگی با فرهاد جم دارد که از دیدنش حالش دیدنی میشود و شروع میکند به یک کارهایی که در این مقال نمیگنجد...راستی سلام فرزاد...شوما چقدر به خواننده هایتان اهمیت میدهید واللا...جای تشکر دارد...روی رای من هم حساب باز کنید ولی نه بعنوان پدیده که شرمنده تان نشویم...عذر میخواهم ساعت چند است؟

فرهاد جم؟! رفیق فامیلتونه؟!
:.
من اینجا زنده ام به خواننده هام.
خب همشیره من به عنوان پدیده فصل کاندید شدم. به همون عنوان لطف کنید و رای بدید. (آیکون فرزاد با نگاه معصوم)

مونا جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 21:38 http://raghse-mah.blogfa.com

راستی قسمت سوم قلب یخی رو دیدی...؟!
یارو اسمش فرزاده کافه چی هم هست....!!!

شوخی؟؟! ندیدمش... من میرم شکایت میکنم! اسم من حق کپی رایت داره. (آیکون فرزاد خشمگین)

الموتی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 21:48

بی ریخت مستطیلتو جم کردی ازم؟بدبخت قزوینی...یه استراتجی هس که میگه اگه رقیبت دشمنته کنارش وایسا بویی نبره دشمنشه فک کنه دوستته ولی حواسش نبود تف کن تو غذاش

استراتژی جالبی رو عنوان کردی! یادم میمونه! (فرزاد جدی)

سمیه جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 21:54 http://www.datoshu.persianblog.ir

جدا؟انصراف داد.خبشو نشنیدم تا اینکه اینجا خوندم.نمی دونم خوشحال باشم یا نه. آخه حالا اگه چند نفر به اسم اسلام یه غلطایی می کنند که نباید رفت کتاب آسمونیشونو آتیش زد
اون مردک بند دومت یعنی اشک و ... به نظرم از کشیش بند اولت دیوانه تر باشه!
یکی از همکارام صادقانه می گفت من روزه نمی گیرم کارهایی که خدا گفته روزه رو باطل می کنه انجام نمی دم فقط مورد خوردنشو اجرا نمی کنم!

عقده ی هر کس محترمه و نباید بهش توهین بشه.
:.
اون یارو که زده رو دست همه احمق های دنیا!
:.
بازم خوبه که صداقت داره (آیکون فرزاد صداقت طلب)

اکیوسان جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 22:48 http://www.3donge.blogfa.com

راجع به دین اسلام که باید بگم همه جوره بهش توهین کردن که ما هم محل سگ بهشون نذاشتیم و همچنان مسلمانیم(ولی نه مسلمانی که آخوند جماعت میخواد)
اون بغض و آه رو هم بگم که مرده شور این کشورای همسایه رو ببره که غارتمون کردن بسکه کمک کردیم بهشون.
راجع به سومی هم:مرغ و خروس و اردک عید شما مبارک.
اون دوتای بعدی رو هم خوندم ولی نظری ندارم

دقیقن. منم مسلمونم و دینم رو دوست دارم. فارغ از این آخوند جماعت و رفتارهاشون. (آیکون فرزاد روشنفکر)
عید شوما هم مبارک (آیکون فرزاد گل و گلاب)

جام شراب جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 22:59 http://littleant.blogfa.com

۱-واقعا ما هیچ مشکلی نداریم مشکل ما فقط به آتش کشیده شدن قرآن هاست!!!
۲-در نوع خود تک است و دومی ندارد (مردک را می گوییم )
درباره ی بقیش هم نظر ندارم

خب درسته که مشکلات زیاده ولی نباید فراموش کنیم که به آتیش کشیدن قرآن کار درستی نبود!
:.
تک... اونم چه تکی (آیکون فرزاد با یه نیشخند عمیق)

مینو شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 00:04 http://yousefabad.blogfa.com

۱. در پس های و هویها به نظرم پیام جالبی پنهان بود که منتقل شد. شاید بشه گفت کاملا هم بیهوده نبوده.

۲. سکوت میکنیم.

۳. عید مال کسانیه که روزه گرفتن. مال ما نیست. شوما اگر روزه دار بودی و معتقد به این چیزا عیدت مبارک.

۴. حرفی نیست.

۵. ما پیگیر هم هستیم.

۱- اکسپلین پلیز!
2- ایضن ما نیز هم(ایکون فرزاد ساکت!)
3- اعتقاداتتون محترم!
4- ...
5- چاکریم...

حنانه شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 00:46 http://banooyebarfi.blogfa.com

یه ساعت اینجا نظرمو تایپ کردم آخر گفت به علت وجود بعضی کلمات امکان درج نظر وجود ندارد ! مگه چی نوشته بودم من ؟!!!!!! وا... چیز بدی ننوشته بودم !

جسارتن( 3 ک ث) رو من فقط گذاشتم که باعث عدم ارسال نظر میشه. همین.

حنانه شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 01:00 http://banooyebarfi.blogfa.com

مجبورم نظرمو تیکه تیکه بزارم تا بدونم گیرش کجاست ؟!
از دوباره ! ولی مطمئنا به خوبی اولی نمی شه !
درباره پاراگراف دوم باید بگم که همیشه مرغ ِ همسایه غازه ! مردم ِ ما که مشکلی ندارند که !!!!!!
درباره پ سوم باید بگم که خب ماه رمضونه دیگه ! رفت !عادتشه ! میاد و میره !

ببخشید ها افتادی توی زحمت (آیکون فرزاد شرمنده)

حنانه شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 01:02

درباره پ چهارم که واقعاْ ایده جدید و با حالی بود ! می خوام دوباره شرکت کنم و اینبار اسم فرزاد کافه چی رو هم بدم !!!! ذوق کردی ؟!!!قابلی نداشت !
درباره پ آخر اینکه تصمیمات خوبی اتخاذ نموده اید !

چاکریم بابا!! فقط انتخابات از ساعت 24 روز 22شهریور شروع میشه. بری رای بدی ممنونت میشم (آیکون فرزاد ذوق مرگ شده)

[ بدون نام ] شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 01:07

خب من برم دوباره شرکت کنم در وب گپ !
راستی آدم خیلی ذوق می کند وقتی میاید و می بیند جواب نظرش را داده اند بعد تازه برایش شکلک تشویق هم گذاشته اند ! اول این شکلی می شودبعدم این شکلی
ببخشید که تیکه تیکه شد ، آخرم نفهمیدم به چیش گیر می داد ؟!!! چون همونو بدون کم و کاست فقط تیکه تیکه گذاشتم !

انتخابات الان نیست ها! دو روزه دیگه است (آیکون فرزاد اطلاع رسان)
من خوانندگان وبلاگمو دوست دارم و بهشون احترام میذارم. (آیکون فرزاد در حال برداشتن کلاه به احترام یک بانوی محترم)
اشکال نداره... فقط توی زحمت افتادی (آیکون فرزاد سرخ و سفید شده)

یه دونه خراب شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 02:14 http://kharaaaab.blogsky.com

سیلام مجدد
اق بنده نیز موافق بیدکم با انظرات شما

ما چاکررررر شوما بیدیم. قبوله؟! (آیکون فرزاد دوست داشتنی)

علیرضا میرحسین شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 02:40 http://www.hotdogs.blogfa.com

ما در خدمتیم
کشیشه واقعا دیوانه موند..فک کنم فکر دنبال جلب توجه بود....
کلا گریه خوبه گویا!

آقا خوش اومدی... قدم رنجه فرمودین (آیکون فرزاد مهربون)
سیبیلش رو دیدی؟!‌ باحال بود!

هاله شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 02:57 http://www.zistab.blogfa.com

سلام.دفعه اولمه اومدم اینجا.اومدم بخونمت ببینم میشه بهت رای داد.
اون کشیشه هم فک کنم میخواست خودش رو یه جورایی مطرح کنه.طفلی ناشناخته بود
به هر حال از آشنایی با شما خوشبختم

به به... به کافه خودتون خوش اومدین... (ایکون فرزاد مهربون)
:.
اون جناب کشیش میخواست مدل سیبیل هاش توی دنیا مطرح بشه این کار رو کرد. (ایکون باباکرم)
:.
ما نیز از اشنایی با شوما خوشوقتیم (آیکون فرزاد مهربون)

دافی نگار شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 03:15 http://www.dufinegar.blogfa.com

دافی نگاره دیگه... ببین فرزاد جون، من یه رای دارم که اون هم مخفیه... تو توی گروهی هستی که خیلی رقابت سخته... نظر من اینکه همه شما توی قسمت پدیده ها واقعا خوب هستین... با این حال من هنوز تصمیم نگرفتم.. اما برای تو انتخاب نمی تونه سخت باشه.... درست نمی گم؟

اون که البته... یعنی کسی غیر از شوما رو انتخاب کنم؟! عمرن... رای من از اولش هم فقط دافی نگار بود و هست... (ایکون فرزاد صداقت پیشه)
خب ببین شوما یه سری قبلن به من گفتی من پدیده ام... دیگه نزن زیر حرفت (ایکون فرزاد متوقع)

آیدین شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 04:00 http://tanzimatedialecticy.blogfa.com/

انشاالله تعالی شما هم به دام ترزنان به فیل می افتی ببینیم چند مرده حلاجی . من باب ماه رمضون و اینا باید بگم که احتمال قبولی طاعات و عبادات من (!) در حد فوت جنتیه ... این رو میدونم خودم ! تو چطور نمی دونی !!؟ با آقا هم اونجوری صحبت نکن با اشاره انگشت دودمانتو به باد میده ها !‌
من در آخر تکلیف شرعی خودم روانجام بدم :

من دوتا وب قبلیم فیل تر شدند عزیزم! فراموش کردی؟! (آیکون فرزاد جدی)

شهاب شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 09:54 http://chertgah.blogfa.com

آره چه سیبیل ضایعی هم داشت!

(آیکون فرزاد خندان)

بهاره شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 10:19 http://www.pashe-koori.blogsky.com

طرح خوبی داری تو وبلاگت پیاده میکنی.ماشالا به این ذوق و سلیقه.بزنم به تخته...
من میگم خدایا تو سرزمینهای اسلامی هیچوقت بالا نازل نکن.چون ایران باید جواب پس بده.

آره بخدا! هر قبرستونی اتفاقی بیوفته اینا دمپایی نپوشیده بدو بدو میرن واسه کمک! (ایکون فرزاد خشمگین)
چاکررریم

آفرودیته شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 11:07

ما که رایمان را دادیم!
پدیده تابستان!!!!
این اشک و بغض تمساح رو خوب اومدی

شوما که رفتی به شال گردن رای دادی!!!!!!!!

رای گیری فردا شبه هاااا (آیکون فرزاد اطلاع رسان)

جام شراب شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 11:28 http://littleant.blogfa.com

منم که نمی گم کار درستی بوده اما خیلی دارن بهش می پردازن

(آیکون فرزاد موافق)

کودک فهیم شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 12:17 http://www.the-nox.blogfa.com

هم عید و هم کاندید شدنت رو تبریک می گم دوست خوبم.(گل)

مرسی عزیز جان. از شوما هم مبارک باشه. (ایکون فرزاد مهربون)

آناهیتا شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 12:43 http://ana65.blogfa.com

با همش موافقم.آفرین به این صراحت.کیف کردم.دلگرم شدم.پس هم فکر من تو این مملکت در به در وجود داره

نظر لطفته عزیز جان. ممنونم. بازم بیا و باعث دلگرمی مون بشو...

هیدرا شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 13:43

حیفه تمساح واشکش....!
من میگم الان که توی هر کدوم از کشورهای اطراف ما یه بلای الهی نازل شده خدا داره مارو اماده میکنه و هشدار میده که اگه به این وضعیت ادامه بدید و همچنان گناه کبیره رو انجام بدید(پذیرش ظلم)
همه اینایی که دور و ورتون دیدید رو باهم بر سرتون نازل میکنم...! ای بنده های الاغ من...!

من میگم شاید همه ی اینها از اولش هم مال ما بوده. منتهی نشونه گیری دقیقی نداشته، نخورده به هدف! زده این طرف و اون طرف! (ایکون فرزاد در حال نیشخند)

R آ A ذ Z ر A شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 14:28 http://azar-diary.blogfa.com

داش فرزاد نیومدی ما رفتیم مبلغ علیرضا شدیم ها !!

نمیدونم چرا ولی حس کردم زدی زیر حرفت. یوخده از کارت دلگیر شدم. اگر چه من و علیرضا خان نداریم اما شوما...

امین شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 14:54 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
فرزاد دیگه میخوای بری بذار ببینمت
اینو حتمی جواب بده که آره یا نه ما رو خلاص کن
بعدشم اون قسمت که درباره ماه رمضان بود رو خیلی خوشم اومد
این اشک تمساح رو هم ندیدم راستی نگفت عقل ناقصی دارم....!!!؟؟؟؟
بابا این گوگل ریدر فکر کنم خرابه ها!!!!!!!!!

هر وقت گفتی در خدمتیم. گوگل ریدر مشکلش چیه؟ (ایکون فرزاد متعجب)

مینو شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 15:18 http://yousefabad.blogfa.com

حتی خیلیا که پشت اون کشیش به ظاهر دیوانه بودن هم این آخریا روشن شدن.
+
همه ی دنیا فهمیدن که رسیدن به یه تفاهم با صحبت کردن همیشه بسیار موثرتر و قوی تر از جنگ را انداختن بوده و هست و خواهد بود.
+
دنیا فهمید که هنوز هم آدم های افراطی پیدا میشن. فرق نمیکنه مسلمون باشن یا مسیحی یا هر دین دیگه ای. افراطی ها هرکجا باشن مشکل ایجاد میکنن.

گود ایناف؟!

چاکریم. نظر لطفته عزیزم.
خب بابا ما میخوایم حضور پر رنگتون رو ببینیم تا دلگرم بشیم. (آیکون فرزاد مهربون)

اقیانوس آرام شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 16:28 http://pacific-ocean.persianblog.ir/

سلام برادر
چطوری؟
خوبی؟

من همیشه هستم
بعضی وقتا پررنگ
بعضی وقتا کمرنگ
بعضی وقتا خاموش
بعضی وقتا هم نمایان

قالب وبلاگت خیلی خوشگل شده
یعنی فوق العاده باحال شده

عیدت مبارک داداشی
نماز و روزه هاتم قبول

چاکریم. نظر لطفته عزیزم.
خب بابا ما میخوایم حضور پر رنگتون رو ببینیم تا دلگرم بشیم. (آیکون فرزاد مهربون)

اقیانوس آرام شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 16:32 http://pacific-ocean.persianblog.ir/

صد بار نظر قبلیمو فرستادم تا بالاخره اومد
هی میگفت: « به علت وجود بعضی کلمات در نظر، امکان درج آن نمی باشد.»
من نمی دونستم چه کلمه ای مورد داره
چندتا p: توش گذاشته بودم گفتم شاید با اینا مشکل داره
اونا رو حذف کردم بازم فایده نداشت
بعد یه جا نوشته بودم «با این قالب جدیدت terekoondi» اینو که حذف کردم فرستاد
:)) معلوم نیست چیه این جمله مشکل داشت

من یه سری کلمات رو فیل تر کردم! کاف دبل اُ به اضافه ی نون رو نه لاتین نه فارسی نمیشه وارد کرد. فیل تره! ببخشید که توی زحمت افتادی! (آیکون فرزاد شرمنده!)

اقیانوس آرام شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 16:33 http://pacific-ocean.persianblog.ir/

یعنی با اون کلمه ای که الان انگلیسی نوشتم مشکل داشتا D:

یکی مثل من شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 16:35 http://hassankachal3.blogfa.com

سلام علیکم .. من اومدم !
عرض شود که .. لقه کشیش دیوث .. اگر آتیش میزد که ملت بیشتر به اسلام جذب میشدن تا دفع بشن ..
ولی کلا خوب نوشتی که آدما آدم نیستن ..

جریان چیه ؟؟‌ باز این یارو اومده از استخوان بندی ناقصش گفته ؟!!!

عید جد و آبادت مبارک ..

آره دم وحید گرم که انقدر وبلاگ نویسی رو خوب دنبال میکنه .. و خیلی ها دارن از اینکه اینهمه طرفدار داره از حسادت دق میکنن .. میدونی که کیو میگم ؟

مگه نگفتم فقط کامنت منو جواب بده ؟؟‌ باز اومدی میگی مال همه رو جواب میدم ؟!!

خوش اومدی!
نه بابا! یهو داشت از پکستان و سیل میگفت! بغض کرد و میخواست بزنه زیر گریه و های های راه بندازه!! (ایکون آره جون عمه اش)
:.
دقیقن میدونم. رفتم وبش نظر گذاشتم. نظرمو حذف کرد!
:.
شوما گفتی، منتهی هنوز تصویب نکردم! (آیکون برو ته صف)

کودک فهیم شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 20:55 http://www.the-nox.blogfa.com

چرا نیستی فرزاد جان؟

کجا نیستم دوست عزیز؟؟ (آیکون فرزاد متعجب)

مریم شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 21:16 http://tarehayesorbi-m.blogfa.com

سلام
فقط اومدم بگم خیلی با حال مینویسید
روی رای من حساب کنین اونم با ۶ تا ایمیل و یه آدرس وبلاگ!!!
یعنی ۷تا رای!!!!!!!!!!!!!!!!

بابا ای ول... بابا دمت گرم... بابا تو دیگه کی هستی!
من چطوری جبران کنم این لطفتو؟!!!
راضی به زحمت نیستم هاا (ایکون فرزاد شرمنده)

مینو یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 00:04 http://yousefabad.blogfa.com

(آیکون فرزاد خندان)

هاD یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 00:36 http://www.gereh-koor.blogsky.com

دو پست قبلی به راحتی از گوگل ریدر قابل دسترسیه . بهتر نبود که متنشون رو حذف نمی‌کردی ؟

آقا ما فقط میخواستیم اطلاع رسانی کنیم. اطلاع رسانی که تموم شد تاریخ مصرف اون پست ها هم تموم شد. ماهم حذفشون کردیم. حالا گوگل ریدر نامرده به من چه!؟!؟

عاطفه دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 15:56

سلام .
۱ . صد در صد موافقم . آخرشم که کار خودشونو کردن
۲ . با اینم موافقم . نه که مردم خودمون تو حوشبختی و رفاه غلط می زنن . همه چیزای خوبمون مال دیگرانه حالا هدف چیه نمیذونم .
۳ . عید شمام مبارک . البته با ۳ روز تاخیر . با این قسمتش حال کردم : (( می‌دانم فرقی نمی‌کند ماه رمضان برود یا ماه سپتامبر! آنچه فرق می‌کند این است که هرچه رفت، چیزی برایت داشته باشد. تجربه‌ای... دانشی... یادگاری... . مهم این است که دست خالی نرود. یا به عبارتی، دست خالی نمانی! ))
۴. درسته ولی از صبح تا حالا ما که نتونستیم رای بدیم . ارور میده . مثل اینکه حیلی شلوغه . خوب باید حوزه های رای رو بیشتر می کردن .
۵ . تشکر
۴ .

سوری سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 02:37 http://cofe-souri.persianblog.ir

چقدر دوست دارم این سبکه نوشتنتو...یک جورایی برام اشناست...نزدیکم بهش
لینکت کردم چه بخوای چه نخوای

نظر لطفتونه... ممنون...
اصراری به لینک کردن ندارم. لطف میکنید. منتهی من لینکی ندیدم هااا

عاطفه سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 12:28

نقل قول : (( به این نتیجه رسیدم که از این به بعد همچون سابق به تمام نظرات تا آنجایی که وقت اجازه بدهد جواب بدهم ))


واقعا پدیده ای ؟؟؟

حالا اینی که گفته جنبه ی مثبت قضیه بود یا جنبه ی منفی قضیه!
آخه علامت سوال یعنی پرسش! من سوالی ندیدم. اینها تعجب بود یا سوال!

عاطی چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 10:52

بیخیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد