کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

انتقاد! پیشنهاد!! تحول!!! اتمام حجت!!!!

http://s1.picofile.com/cafe40cheragh/Pictures/mozoo/mozoo1.jpg

درود

وبلاگر نباید نزول کنه! یعنی اگه نوشته‌هاش ضعیف بشه؛ اگه ننویسه؛ اگه یکنواخت باشه، از بین میره! یعنی اینقدر وبلاگ هست که فوری جاشو پر میکنن! من نمی‌خوام این طوری بشم! یعنی وبلاگم برام اهمیت داره. مثل خیلیای دیگه نیستم که الکی ادای روشنفکری در بیارم و بگم، نه، وبلاگ مهم نیست و اگه بخونن یا نخونن برام فرقی نداره و اینها! نه! من به خواننده‌ام میخوام احترام بذارم. خواننده برام مهمه! بلاگر باید سعی کنه خودشو ارتقا بده! یعنی نوشته‌هاش پخته‌تر و موضوعاتش وسیع‌تر بشن! این هدف منه. دوست دارم در این راه شما در کنارم باشید. اگه مطلبی به ذهنتون میرسه... انتقادی... پیشنهادی... هرچی که باشه بگید. من استقبال میکنم.
فقط خواهشن موضوع رو جدی بگیرید.

:.

یه تحول اساسی توی مطالب وبلاگ دادم. یعنی دارم موضوعات یادداشت هارو تغییر میدم و در پی اون مطالب و نوع نگارششون تفاوت پیدا می‌کنه! یعنی توی برنامه‌ام هست که یکی، دوماهه کلن سیستم اینجا متفاوت بشه و اومدن به اینجا و خوندن مطالب براتون جذاب باشه!

:.

یه اتمام حجت هم بکنم با وب نویس ها! شماها اکثرن مطلب مینویسید که خونده بشه!درسته؟! من توی گوگل ریدرم نزدیک به 150تا وبلاگ رو وارد کردم که هر کدوم مطلب جدید بنویسن رو میخونم. پس مطمئن باشید مطالبتون رو میخونم. اما باور بفرمایید اگه بخوام به همه ی این 150 تا وبلاگ در روز برم و براشون نظر بذارم باید روزی 24+1 ساعت وقت بذارم! من هر پستی که به دلم بشینه و نویسنده‌اش حرفی واسه گفتن داشته باشه رو با علاقه میخونم و قطعن نظر میذارم! پس اگه لطف میکنی و تشریف میاری اینجا و نظر میذاری بعدش منت اونو نذار گردن من! خوشحال میشم که نظر میذاری اما نه با این هدف باشه که چون تو یه نظر اینجا گذاشتی من هم قطعن باید بیام و برات نظر بذارم! اینطوری کار تو میشه مثل همون نظرات وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن!!

اما...

اما...

اما... اگه توی وبلاگ یه پست میذاری که مثلن شعری از شاملو رو کپی کردی یا ترانه‌ی سریال جراحت رو گذاشتی یا از رفتن امروزت به مطلب دکتر نوشتی... از تصمیمت برای خرید یه سو.تی.ن جدید یا آخرین روز پ.ر.ی.و.د.ت نوشتی، انتظار نداشته باش بیام و نظر بدم! شرمنده. این نوع مطالب با اون پیش زمینه‌ی ذهنیم در مورد وب‌نویسی زمین تا آسمون فاصله داره!
من حق دارم هر مطلبی رو که دوست دارم بخونم. خودم هم انتخاب می‌کنم چی بخونم. پس لازم نیست مدام بیاید و تکرار کنید من آپم... من پست گذاستم... چرا نمیای؟... و این صوبتا! مطمئن باش اگه در مورد مطلبی حرفی برای گفتن داشته باشم، حتی اگه نویسنده اجازه‌ی نظردهی رو هم غیر فعال کرده باشه، یه سوراخ سنبه‌ای پیدا میکنم برای گفتن حرفم! مطمئن باش اگه نظری نمی‌ذارم یعنی مطلبت یا پایین تر از سطح شعور من بوده یا بالاتر از سطح درک من که در موردش چیزی نگفتم! و شاید هم فراموش کردم. این روزها شدیدن فراموش کار شدم (از تاثیرات ترک سیگاره!). همین...

:.

آماده ی خوندن انتقادات و پیشنهاداتتون هستم!

نظرات 59 + ارسال نظر
دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:16 http://doudou.blogsky.com

ووووووووی
اول

فرزاد : سلام
تبریک عرض میکنم. حالا جایزه چی میدی؟

دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:24 http://doudou.blogsky.com

وای خاک وچوک....کی از امار روزای پ...گفته؟؟؟چه خجسته ای بوده.




خب اول بگم با بخشی از حرفات موافقم.که باید احترام گذاشت به خواننده واینا...و خیلی دیگه از حرفات که اگه بخوام بنویسم کپی پیست پستت میشه.
اما منم نظر خودمو می گم.
من هر موضوعی رو تو وبم نمی نویسم که cheap باشه.اما وبم رو یه جور دفتر چه می دونم که هرچیزی که فکرم رو مشغول کنه تا حدی که مناسب خوندن عموم باشه می نویسم.به خواننده سعی می کنم احترام بذارم.اما برای خوش ایند بودن خواننده نمی نویسم.

اینم نظر منه.بلاخره هرکی یه جوره دیگه نه؟؟؟

خودمم اصولا اونطوری نیستم بگم منو لینک کنید و اینا...
هر وبی خوشم بیاد لینکش می کنم.هرکیم از وب من خوشش بیاد لینکم کنه.
کاری به این چیزا ندارم.

فرزاد : سلام
دقیقن باهات موافقم. نبیاد برای خواننده نوشت اما نباید هم چیزی نوشت که خواننده احساس کنه داره به شعورش توهین میشه!
خوشم اومد... منوالفکری بودی واسه خودت هاااا

دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:33 http://doudou.blogsky.com

راستی...وقتی تو می خوای وب بزنی یه بخشی هست که باس موضوع وبت رو مشخص کنی.درسته بلاگ اسکای وب زدم اما یادم نمی اد اینجا داره یا نهبرو خودت نیار!!!

خولاصههه موضوعات مختلیفی داره....
ورزشی...فلسفی...سیاسی...کامپیوتر و ...یکیشم هست که شخصیه!!!
معمولا وبایی مثل وبای ما اون شخصی رو شامل میشه.خب وقتی این گذینه رو اینتخاب می کنیم یعنی وبمون شخصیه...بازم میگم....این به اون معنا نیست که هر چرتی مثل همونا که گفتی رو توش نوشت....
ولی اولویت با دغدغه های ذهنی خودمونه تا بقیه.



تکبیییییییییییر

فرزاد : سلام
خب منم زدم شخصی! دغدغه ی ذهنی رو هم موافقم منتهی نه مبتذلات ذهنی و انحرافات ذهنی رو!! تکبیییییییییر

دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:46 http://doudou.blogsky.com

اقا این ماهه که می گفتن مریخم میاد بیخش معلوم نیس که
مریخ پیش کش....ماههه هم گمید
من نمی خوام این لحظه رو از دست بدمممممم:((((((

فرزاد : سلام
شبیه یه ستاره ی پر نور! زیر ماه بود. اگه ندیدیش رفت تا 1200سال دیگه!

دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 00:52 http://doudou.blogsky.com

همین که جایزه نمی گیرم ازت کلاهتو بنداز هوا...

فرزاد : سلام
کلاه ندارم! نمیشه دمپایی‌مو بندازم هوا؟!

فاطمه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:23 http://www.13781413.blogfa.com

فاطمه:سلااااااااااااااام
اینجوری نمیشه یه چماق بردار بیا یه دس کتکم بزن
چقدر عصبانییی
اصلا کی بهت گفته بیا نظر بده؟ من خودم میرم کلشو میکنم

فرزاد : سلام
جنگ اول به از صلح آخر... قضیه اتمام حجت بود و کلی عرض کردم. عصبانی نیستم که! ببین:

هیدرا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:26

بابا ما که قبلا اعتراف کرده بودیم جنابعالی بسیار سابقه دارید در امر وبلاگ نویسی و ما شاگرد شما ییم!

خوبه موفق باشی...امیدوارم تغییرات خوبی باشه...!

فرزاد : سلام
نظر لطفتونه!!
ایضن بنده نیز هم! امیدوارم...

Ghazal شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:28 http://more-smoke.blogfa.com

هر کسی حق داره هر چیزی میخواد بنویسه،، ما هم حق داریم که اونو بخونیم یا نخونیم.
میخواستم واسه نئو کامنت بذارم..اما ترسیدم!آره ترسیدم که یه چیزی بهم بگه!از نوشته هاش معلوم بود که.....
دلم گرفت..به شعورم توهین شد.
هر چقدر هم که سعی کنی نمیتونی کسی رو تغییر بدی.مگر اینکه خودِ اون شخص بخواد عقایدش رو رفتارش رو نوشتنش رو تغییر بده.من اینجوری فکر میکنم،و کسی هم نمیتونه فکرم رو تغییر بده.

واااااای خدایِ من ! وااای

فرزاد : سلام
دقیقن! انتقاد خوبه! منم از انتقاد استقبال میکنم و صد البته همیشه هم ندای مخالف رو به موافق ترجیح دادم. دیگران هم از جمله جناب نئو شیوه ی خودشون رو دارن. و البته تفکر و شیوه ی هر فردی محترمه! به شرطی که آسیب زننده به اجتماع نباشه. ما یه زندگی فردی داریم، یه زندگی اجتماعی. توی زندگی فردی هر کاری بکنیم مسئله ای نیست اما توی اجتماع دیگه نمیتونیم بگیم هر غلطی دلمون خواست میکنیم و به خودمون مربوطه و کسی چیزی نگه! نه..
بارها گفتم وبلاگ و فضای مجازی یه محیط اجتماعیه. فضای شخصی نیست که هرکی هر چرتی خواست بنویسه و بگه به بقیه ربطی نداره!! من اجازه نمیدم کسی به شعورم توهین کنه! و البته ساکت هم نمیشینم.
:.
با اون تغییر عقایدی هم که گفتی موافقم.

بی حیا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:31

گودلاک باشی!!

فرزاد : سلام
یو تو!!!

پسر آبان شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 01:32 http://pesare-aban.blogfa.com

آقا من اومدم منت بزارم
پارت اول نوشته هات کاملا تایید
پارت دوم : امیدوارم شیوه ی جدیدت مثل قبل موفق باشه
و اما پارت چهارم که شاخ ترین قسمت نوشتت بود
ببین یعنی عالی تیکه انداختی بهتر از این نمی شد
و در آخر چون مدت آشنایییم با شما کمه انتقاد خاصی ندارم ولی در کل با مطالبت حال می کنم

فرزاد : سلام
نظر لطفته عزیزم! قصدم شاخ و شونه کشی نبید جیگر... اتمام حجت بود با یه سری ها!
ممنون

moh3en شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:03 http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

دختر ایرونی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:08

ببین هر چیزی یه خوبیهایی داره و مسلما یه عیبایی هم داره
تو شاید یه بلاگر خوب و فعال باشی که وبلاگش زیاد طرفدار داره و از هر نوعی
اما مسائلی که ازشون حرف زدی جز ایرادای این کاره
حرص نخور تاحالا همه اینو فهمیدن
اونایی هم که نفهمیدنو بیخیال

فرزاد : سلام
من به داشتن خوانندگان فهیمی مثل شوما افتخار میکنم...

حوری شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:09 http://afkarepichdarpich.persianblog.ir

من آپم... من پست گذاشتم... چرا نمیای؟

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane "ye weblog kheyli tooop" (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam

حوری شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:10 http://afkarepichdarpich.persianblog.ir

آقا منم همینایی که شما گفتین

فرزاد : سلام
از این نظرات با مطلبت موافقم و اینها هم خوشم نمیاد!!!

دافی نگار شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:13 http://www.dufinegar.blogfa.com

تصمیم خوبی گرفتی و فقط بدون که هستم

فرزاد :‌ سلام
چاکریم. در خدمتیم...

یکی مثل من شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:19 http://hassankachal3.blogfa.com

آخ قربون دهنت .. لبات بیار میخوام ماچشون کنم ..
فدات بشم من ٬ که حرفی که مدتها مونده بود تو گلوم رو گفتی ..
اجرت با سید علی !!!
یه لینک به این مطلبت دادم ..

فرزاد :‌ سلام
بیا بریم یه سولاخ سنبه ای که کسی نباشه از خودمان عشقولانه و لب و اینها در وکنیم... اینجا خانواده رد وشه... نوشد جیگررررر...
:.
آجرم با سید علی؟! ما خونمون آجر زیاد داریم... قربون لبت٬ بهش بگو ملات درسته کنه :دی
:.
چاکریم

. بانو تمشکی . شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 02:53 http://tameshki.com

خوب منم دوست دارم به خوانندم احترام بزارم !
وقتی خواننده م این کارو نمی کنه !!
ترجیح میدم برای خودم باشم !
و نه هیچ کس !
ولی فرزاد !
جدنی بیا بگو نوشته هام چطوره !
وبلاگی هست که ارزش ی بار خوندن داشته باشه !!
نمیدونم گاهی خودمم از نوشته هام خسته میشم !!
شاید چون همش تو ذهنمن اون حرفا !
من هم از این نوع بلاگ متنفرم که امروزه خیلی هم زیاد شده متاسفانه

فرزاد :‌ سلام
خواننده درک داره... شعور داره... وقتی ببینه داری بهش احترام میذاری٬ اونم یادمیگیره احترام گذاشتن رو! اگه نذاشت که تو نباید بگی دیگه به هیچکس احترام نمیذارم.
:.
میام بلاگت بهت میگم.

مریم پاییزی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 03:07 http://man0o-del.blogfa.com

به منم سر بزن نظر یادت نره

فرزاد :‌ سلام
با سر بهت بزنم؟؟! بچه که زدن نداره!

جوجه دکی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 03:31

حالم از این غرور مسخره ات بهم میخوره

فرزاد :‌ سلام
صداقتت منو کشته! همین درسته. بهتر از اینه که کسی الکی ازت تعریف و تمجید کنه.
نظر لطفته عزیز جان :)
اگه امکانش باشه و لطف کنی بهم بگی ایراد کارم هم کجاست ممنون میشم.

وحید (وب گپ) شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 03:33 http://webgap.blogfa.com

سلام.خوشحالم که بلاگ رو جدی گرفتی.دمت گرم.

فرزاد :‌ سلام
دم شوما گرم. وجود شوما باعث شد این چنین بشه! کمال همنشین و این صوبتا :)

سایه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 08:58

آقا اجازه!انتقاد ندارم!ولی پیشنهاد بازم ندارم!خب سیتمت اینجوریه به من ربطی نداره!تود وس نداری نظر بزاری خب نمی تونن زورت کنن برو بخون و نظر بده!(اون آیکون سوته کجاست فرزاد؟صد دفه گفتم تا این نباشه من نظرم نمیاد!!)
آقا یه انتقاد یه ایکون سوته رو بزار!چرا نمیزاری؟

فرزاد : سلام
یکی از عیب ها و نقص های بزرگ من میدونی چیه؟!
اینکه بلد نیستم سوت بزنم! هرچی با دهنم و دستام ور میرم یاد نمیگیرم!

پرستو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:15 http://www.parast00k.blogfa.com

سلام
خیلی ام کار خوبی میکنی داداشی. روندت عالیه.
نوشته هاتم اکثر موقعها آدمو جذب میکنه.
امیدوارم روز به روز موفق تر باشی

فرزاد : سلام
بابا هندونه نذار زیر بغلمون دیگه...
نظر لطفته شوما عزیزم. ممنونم... ممنون

تلاله شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:20

خوبه که رکی.از رک بودنت خوشم میاد.نوشته هات که روزبه روز عالی تر میشن.تفکرت رو دوست دارم.اما یه بخش هم اختصاص بده به شیطنت هایی که میکنی...فک کنم جالب باشه...
اصرار ندارم بیای چون میای...نظرهم هر جورراحتی.اما دیگه آدرس نمیزارم...چون خودش یه دعوتنامه هست دیگه....
راستی مدیریت بازرگانی پیام نور قبول شدم.
مــــــــــانــــــــا باشی

فرزاد : سلام
من یه سری اتفاقات جالب توی زندگیم می افته که دوست دارم بنویسمشون اما نمیتونم. آخه موضوع اینه که اون شخص یا اشخاصی که میخوام در موردشون بنویسم ممکنه راضی نباشن. من معمولن اتفاقات مربوط به خودم رو مینویسم. بعضی از پست هام همین بوده... مثل اون پست تشکر از نوع تهرانی و امثالهم.
:.
ممنونم... نظر لطفته...
:.
باریکلا... تبریک عرض میکنم... نه به خدا!! راضی به زحمت نیستم! کی حرف شیرینی رو زد آخه؟!!
:.
مانا باشید :)

سایه شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:24

تو هم ؟منم!(آیکون این حسرت خورده ها!)

فرزاد : سلام
یه آه بلند بکش...

آفرودیته شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:30 http://www.mi3l.persianblog.ir/

سلام
به نظر من خیلی از وبلاگها فقط صرفا جهت اینکه طرف صاحب یه وبلاگ باشه ساخته شده! خیلی از وبلاگها هم آمار بازدیدشون بالاست به خیلی از دلائل که اینو باید از همون بازدید کنندگانشون پرسید!
مثلا خودم درسته که از روزانه هام مینویسم اما یهویی میبینی ته پست یکساعت راجبه مثلا بحث ازدواج نظرمو گفتم و کامنتدونیم پر شده از بحث در این رابطه! سعی نکردم هیچ وقت به درد نخور باشم! همه رو هم خصوصی می نویسم چون خیلی مزاحم دارم! مزاحمی که فقط صرفا واسه بازدیدش میاد و چرت و پرت میگه که آمار وب خودشون بالا ببره!
خیلی از وبلاگهای پرطرفدار هم بعضی وقتها از یه چیزایی مینویسن که در شان بلاگستان نیست ولی خب خرده گیری و ادامه دادن بحث و دعوا فقط موضوع رو کش دار میکنه!
به نظر من هر کس مسوول نوشته های خودشه و این خوبه که تو یه تصمیم جدی گرفتی و میخوای وبلاگت رواز اینی که هست خیلی بهتر کنی! فقط من یه توصیه دیگه هم دارم بهت بهتر عفت کلامت رو توی جواب به کامنت بعضی ها و کامنت گذاشتن برای بعضی های دیگر یه کم رعایت کنی حالا که میخوای ارتقا پیدا کنی حتی به ساده ترین چیزها هم توجه کن

فرزاد : سلام
با حرفات موافقم.
نظرتو که خوندم واقعن دلگرمیم برای نوشتن بیشتر شد.
:.
چشم... به نکته ریزی اشاره کردی که بهش دقت نکرده بودم. چشم... سعی خودمو میکنم. ممنون

مینو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:32 http://yousefabad.blogfa.com

از این تحولات استقبال می کنیم

فرزاد : سلام
شوما که دست به استقبالت خوبه، برخی از این جنوس مونث بلاگستان میخوان شام بندازن گردنم! شوما استقبال کن از این قضیه و هزینه اش و همه اش رو بر عهده بگیر! والا بخدا

آفرودیته شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 09:37 http://www.mi3l.persianblog.ir/

بعد اینکه این مطلب آخری که گفتم یعنی همون عفت کلامه‌! یادمه یه کامنت داشتی که این رو بهت توصیه کرده بود و تو نادیده گرفته بودی ساده ازش گذشته بودی! یه نظریه ی بلاگستانی هست که میگه خواننده های خاموش هم بیشتر توجه میکنن و هم نکته به نکته و دقیق وبلاگ رو میخونن چون بر حسب علاقه ی خودشونه! یکی مثل من که خاموشت بودم و تازگیا روشن شدم این مطلب برام روشنه که تو خیلی چیزای به درد بخور مینویسی همین که ترک سیگارت رو نوشتی چه بسا خیلی ها با همین پست تو سیگار رو ترک کنن! و حالا که میخوای تغییر اساسی بدی و گفتی که نظرات و انتقادات واست مهمه دوس دارم که به جزیی ترین چیزها توجه کنی! حتی ادبیات کلماتت! نمونش همین درود که اول پستت مینویسی باعث میشه منی که اول صبح میام سر کار و بلاگ تو رو باز میکنم با همین کلمه روحیه بگیرم! نمیگم تا الان ادبیات خوبی نداشتی اما دوس دارم حالا که داری نظر سنجی میکنی و میخوای که بهتر بشی به جز به جز وبلاگت توجه کنی ! همین!

فرزاد : سلام
هدفم از نوشتن این پست دقیقن رسیدن به همچنین کامنت هایی بود!
واقعن ممنونم. آدمی توی زندگیش دائم احتیاج داره یه آیینه جلوش باشه تا عیب و نقص هاشو بشه گوش زد کنه. ممنونم. نکات ریزی رو گفتی که بهشون دقت نکرده بودم.

بهاره شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 10:03 http://www.pashe-koori.blogsky.com

باهات موافقم.اگه من به کسی سر زدم و طرف بهم کامنت نداد سعی میکنم آپم را بهتر بنویسم.حتی شده که بعضی ها مرا از لینکاشون پاک کنند.این کار باعث شده که تمرکز بیشتری رو آپهام داشته باشم و خیلی بهتر بنویسم تا شاید روزی اونایی که حذفم کردند برگردند.بالاخره من یک سال و نیم تو محیط مجازی وبلاگ می نویسم و با شخصیتهای جورواجوری آشنا شدم.تو هم یکی از اون شخصیتهای خوبی هستی که تو محیط مجازی می شناسم.منوی(2کلام حرف حساب)مرا به یاد وبلاگ قبلیم انداخت.منم یه منویی با همین نام داشتم.یادش بخیر
راستی جناب جوووون دیگه وبلاگ نمی نویسه؟

فرزاد : سلام
آفرین... همین نیتت برای بهتر شدن تحسین برانگیزه... آفرین.
:.
نظر لطفته... ممنون
:.
این تازه یکی بود! 12تای دیگه قراره به منو اضافه بشه! البته قبلی ها حذف میشن!

فاخته شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 10:20 http://3881467hk.blogfa.com/

والا این سومین پست که از شما می خونم
فک کنم یه کم زود باشه واسه پیشنهاد و انتقاد

فرزاد : سلام
اگه قابل دونستی و بازهم وبلاگمو خوندی، ایرادی، نقصی، چیزی دیدی، بگی خوشحال میشم.
ممنون

آبان شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 10:48 http://abaan.blogfa.com

من باب کشتن گربه ای در وسطای حجله«:

آقا جان

همین بار اولیه که اومدم وبت تصمیم گرفتم که ....

هنوز توی بهت و تعجبم که الان من جز کودوم دسته میشم؟

اگه بیای وبم ، بی نظر میری آیا؟

فرزاد : سلام
خین و خین ریزی راه ننداز اینجا! اینجا یه مکان فرهنگیه! سلاخ خونه دو متر پایین تره!

آبان شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:22 http://abaan.blogfa.com

من الان شدیدا مشعوف مشاوف ... شدم از دیدن کامنت!!!!

الان قند در درون دلم آلاسکا گردیده.

ممنون از حضورت.

نظرت راجع به متن آخری؟

اکیوسان شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:27

منتظر سیر صعودی شما میمانیم(سازمان مریم مقدس)
خوب گوگل ریدر واسه اینه که اونایی که آپ کردن رو بخونی نه عین تعدادی رو که لینکیدی.
دیگه اینکه حق با شماست در مورد اینکه مطلب باید خوشایندت باشه یا نه.
حرف حساب جواب نداره

ema شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 11:55 http://emafr3.com

احسنت دست مریزاد! ایولستان!
خوشمان آمد به گونه ای فجیح
بی پرده نویسی رو می پسندم!
و اینکه به به به به !

فرزاد : سلام
همشیره این آدرس شوما صحیحش چه میباشد؟

لیدی ماک شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 12:55 http://ladymuck.blogfa.com

سلام خوبین ؟!‌
اقای کافه چی می دونید اول از همه من فکر می کنم هر کس باید برای خودش این رو روشن کنه که برای چی وبلاگ می نویسه. یعنی هدف از وبلاگ نوشتن چیه؟! می خوایم تفریح کنیم ؟ می خوایم اینجا با دیگران دوست بشیم ؟‌می خوایم مطالبی بگیم که به مردم آگاهی بدیم و اونها بشینن فکر کنن؟! واقعا باید این سوال از همه پرسیده بشه: شما چرا وبلاگ می نویسید؟!
البته من واقعا تجربه ام کمه !‌اما فکر می کنم باید پشت هر مطلبی که نوشته می شه یک فکر. یک عقیده باشه. یا یک پیامی به خواننده بده. حالا در قالب زبان و بیان خودش! نه اینکه نصیحت کنه. بلکه باعث بشه اون شخص خواننده کمی به اون موضوعی که گفته شده فکر کنه!
و اینکه مثلا ما بریم توی وبلاگ و از سایز لباس زیر یک خانم مطلع بشیم فکر نکنم بار فکری برای خواننده داشته باشه !‌ اما خوب باید اینم در نظر بگیریم که اگر قرار باشه همه یک جور بنویسند اون وقت چقدر اینجا خسته کننده می شد!
پس باید یک حد وسطی رو براش تعریف کرد. این رو من بعد از تقریبا یک ماه وبلاگ دوستان رو خوندم به این رسیدم که هر دو تاش باید باشه. نمی تونه همش مطالب شخصی باشه و نمی تونه همش پند و حکمت باشه !‌
و مشکل خواننده ها که خود منم جزوشم اینه که تنوع طلب هستند.شما نمی تونید در یک روند طولانی فقط یک نوع مطلب رو بنویسید و این تنوع طلبی گاهی ادم رو در معذوریت می ذاره!
در مورد انتقاد یا پیشنهاد ..باید بگم من انتقاد نمی تونم بکنم چون اینجا رو خیلی وقت نیست که می خونم. در مقامی نیستم که انتقاد کنم. اما در مورد اینکه بخوام پبشنهادی بدم . فکر میکنم باید شما هم مثل بقیه برای خودتون روشن کنید که واسه چی وبلاگ می نویسید!

فرزاد : سلام
والا من که از اولش که این وبلاگ هامو زدم دنبال این بودم که این افکارمو یه جا خالی کنم. یه جا که بشه روش بحث کرد و اشکلالاتش گرفته بشه و به اصطلاح فکرم پخته تر بشه. حالا این وسط از تجربیاتم توی زمینه های مختلف هم نوشتم... مثل همین ترک سیگار... نمیدونم چقدرموفق بودم و یا اصلن موفق بودم یا نه... فقط میدونم این اندیشه همیشه باهامه که روز به روز باید پیشرفت کنم.

امین شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 13:03 http://doreakhar.blogfa.com

سلام
کلا کار خوبی کردی که اتمام حجت کردی ولی
ولی
ولی.. ای کاش اینو تو روزایه اولی که وبلاگ زده بودی مینوشتی نه الان !
امیدوارم منظورمو فهمیده باشی
برای منم فرقی نمیکنه که بیای یا نه من حتما میام
چون نوشته هاتو دوس دارم و به تو هم حق میدم نوشته هامو دوست نداشته باشی
در کل حرف خوبی زدی!

فرزاد : سلام
ببین اینو من بارها گفته بودم. تو که زیاد نیست وبلاگ منو میخونی. از قدیمی ها بپرس میدونن. من 4ساله توی بلاگ های مختلف نوشتم. همیشه از یه جورهایی این حرفهامو تکرار کردم و خوانندگان قدیمیم متوجه شدن منتهی برای این جدید تر ها هی مدام باید تکرار کنم.
:.
من کی گفتم نوشته هاتو دوست ندارم؟

جترنجات شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 13:56 http://bigharari.blogfa.com

خوشحال میشم بهم سری بزنید!

فرزاد : سلام
مطمئنی؟!

ویدا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 14:56 http://vvida.blogfa.com

جدا موافقم و درکت میکنم. به نظر منم کافت حیفه واسه پاتوق کرکر خنده و چت روم شدن. میتونه جایی واسه گپهای جدی تر و تعمق بیشتر باشه. واسه شروع به نظرم بد نیست یه مدتی شرط بررسی و تایید واسه کامنتا بذاری.

فرزاد : سلام
ممنونم از نظرت منتهی من به هیچ وجه این جارو تاییدی نمیکنم! کلن با این کار مخالفم. یعنی خواننده ام رو آزاد گذاشتم تا مطابق با شعور خودش اینجا نظر بذاره. نه با توجه به صلاح دید من!

دختر ایرونی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 15:20

خجااااااااااااااااااااااااااااااااااالت

فرزاد : سلام
چاکریم.

ماه دی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 18:11 http://arram.blogfa.com

سلام
شیوه ی خوبی در نگارش اعتقاداته رسانه ای
ولی ای کاش یه کنترل وی از مطالبت برام میووردی .

پیروز باشی

فرزاد : سلام
خب حوصله ی خوندن داشتی بشین بخون. کنترل آ بگیر و یه جا کپی کن بخون! هر جور راحتی...

حواترین شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 18:30 http://havatarin.blogsky.com

میگن وقتی کسی دغدغه ای داره دنبال راهی میگرده برای برای اون
حالا با یه هنر مثل نقاشی عکاسی یا یه رسانه مثل کتاب روزنامه وبلاگ و...
مساله اینجاست که هرکس اینجاست بعنوان مثال ... دغدغه ای داره که هست پس نباید خرده ای گرفت که اینا سطحشون پایینه اینا قابل خوندن نیستن
خود من از وبلاگ خاله زنکی متنفرم که آی شام برای شوشو قرمه سبزی پختم آی با فلانی رفتم لباس بخرم آی عکس انگشتر جدیدمو می ذارم اینجا همه ببینین و ...
اما می خونمشون و بهشون احترام می ذارم چون قصدم از وبلاگ نویسی ابدا مطرح کردن ایده هام نبوده که اینجا جای اون نیست بلکه هدف من به شخصه آشنا شدن با آدمهاست شناخت آدمها و دغدغه هاشونه پس هر دری وری رو ممکنه تو تمام حواهای زمین بنویسم البته به جز پست آخرم که واقعا ناراحتم کرده
بگذریم ... مخلص کلام اینکه واقعا نمیشه کسی رو نفی کرد چون سطحیه
تشخیص سطحی بودن آدمها اصلا کارآسونی نیست

فرزاد : سلام
خب این دیدگاه شماست و البته محترم. منتهی من نیومدم بریا دوست یابی و اینها. من احساس میکردم باید این افکارمو یه جا خالی کنم تا در موردش بحث بشه و به پختگی برسه. من فارغ از مسائل روزمره میخوام به زندگی نگاه کنم. میخوام اگه یه تفکری داشتم در مورد یه موضوع و اونو نوشتم و دیدم بقیه هم باهاش موافقن و یا ایراداتی داره و تصحیح شد اونو توی زندگی به کار ببندم...

. بــانـــ و تمشـــ کی . شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 19:10 http://tameshki.com

گاهی خودم بودن رو ترجیح میدم !

فرزاد : سلام
گاهی نه... همیشه خودت باش! تو نوشته هات صداقت داشته باش! اگه خوبی بگو خوبم... اما اگه بدی الکی زور نزن که خوب نشون بدی خودتو. بگو بدم... بگو داغونم. خواننده درک میکنه.

دودو شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 19:29 http://doudou.blogsky.com

هر هر هر

فرزاد : سلام
رو آب بخندی!

ونوس شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 22:25 http://www.venoossss.blogfa.com

انگار خوب وقتی رسیدم، اینجاشمشیری دیدم که از رو بسته شده و تکلیف دستم اومد.چی بگم تازه وارد و اردر ناشتا خوب نمیشه!آقا ما هم می نویسیم دوست داشتی و حال کردی بیا ببین تو دنیای ماچه خبره ،دوسم نداشتی بازم دمت گرم ما میایم ببینیم تو دنیای شما چه خبره؟

فرزاد : سلام
شمشیر نبود! یه گفتگوی جدی دوستانه بود! چاکریم!

Ghazal شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 22:52 http://more-smoke.blogfa.com

خب ببین فرزاد، تو پسری و طبیعتاً هر کی یه چیزی بهت بگه دو تا میزاری روش و جوابشو میدی.
منم نمیتونم ساکت بشینم اما چاره ای ندارم.
منم میتونم خیلی راحت جواب بدم اما هم آبرویِ خودم که یه دخترم رو میبرم و هم آبرویِ خانواده و ...ما نه توو
اجتماع میتونیم یقه ی کسی رو بچسبیم که چرا اینجوری زندگی میکنه و نه توی اینترنت و وبلاگ.
هر کسی یه نظری داره و نظرش محترمِ..
در هر صورت دست به کارِ جالبی زدی و موفق تر میشی..

فرزاد : سلام
حالا درسته که هرچی بخوایم میتونیم بگیم منتهی به توصیه ی یکی از دوستان سعی میکنم عفت کلام داشته باشم! زین پس...
:.
ممنونم

شب گلک شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 22:58 http://www.shabgolak.blogfa.com

دربست با حرف هات موافقم

فرزاد : سلام
دربست چاکریم.

دختر ایرونی شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 23:27

اومدم بگم خیلیییییییی ازت دلخورم!!
بس که بی معرفتی
چرابهم سر نمیزنی؟ چرا واسم کامنت نمیزاری؟
چرا بروزمیکنم نمیای؟ هان؟
بی معرفت!
وقتی من این همه راه میام اینجا تو چرا یه تکه پا نمیای اونجا؟ هان؟
بی معرفت
ولی من چون خیلی با معرفتم اومدم بگم بروزم بهم سر بزن حتما هم کامنت بزار
.



یه لحظه فکر کردی جدیه ها نگو نه

فرزاد : سلام
نه! از اولش هم معلوم بود بار طنز کامنتت! به جان خودمم!

م . ح . م . د یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 00:31 http://grove.persianblog.ir

سلام ... با بخشی از نوشته هات موافقم اما با بعضی هاش نه

من خودم اهل کپی کاری نیستم اما یکی که مثلا از شعر شاملو خوشش بیاد حق نداره بذاره تو وبلاگش ؟!

خب دیدگاه ها با هم فرق داره ، یکی وبلاگ را از این نظر میبینه یکی دیگه از یک نظر دیگه ...

اما با اون بخش راجع به پ.ر.ی.و.د و این مزخرفات کاملا موافقم ...

در ضمن ما هیچ منتی بر شما نخواهیم گذاشت ، همین که مطالب را میخونی و کامنت جواب میدی دستت درست

فرزاد : سلام
آهان! بحث اینه که شعر شاملو رو گذاشت یه توضیحی، تفسیری، دلیل خوش اومدی چیزی هم بذاره تنگش تا درست باشه! شاملو خشک و خالی که از گلو پایین نمیره!
چاکریم بابا... میایم خدمتتون

هاD یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 00:46 http://www.gereh-koor.blogsky.com

راه خوبیه . پشیمون نمیشی . همون طور که من نشدم . فقط ممکنه در ظاهر با چیزی که انتظار داری فرق کنه اما باطن همونه . دلایل و توضیح و انتقادها هم بماند . فکر کنم چیزی که تو ذهن خودته انجام بدی بهتره :)

فرزاد : سلام
امیدوارم... ممنونم عزیز جان از دل گرمیت!

مـــــاه تیســــا یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 01:44 http://www.mah-tisa.blogfa.com

سلام کافه چی خودمون چه طوره؟؟خوبی؟؟

من نه انتقاد دارم نه یشنهاد که بندازم تو صندوق ...

خوبه ه داری متحول میشی ... چون من شخصا نوشته هاتو دوس دارم:)

تو اگر هم نیای من میام ;)

کلن خیلی خوبه سیگار رو ترک کردی خوشحالم برات خیلی زیات:)

فرزاد : سلام
به... چاکریم! شوما زنده ای؟ وحید گفته بود خودکشی کردی!!
:.
ما کوچیک شوما هم هستیم...
:.
اون عکس قبلیه رو عوض کردی!؟ اون بهتر بود هااا

وانیل یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 03:00

واقعن از یک شیعه بیشتر از این انتظار نمیرفت که بره دم در یه لباس زیر زنانه فروشی و بعدش بیاد پست بنویسه
http://cafe40cheragh.blogsky.com/1389/05/30/post-43
لابد بعدشم به سبک ... رفتی غسل جنابت کردی؟!!! چقدر این مذهب آدمها رو پوچ میکنه!!!! متاسف شدم

فرزاد : سلام
شما رو با شیر قاطی میکنن واسه درست کردن بستنی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد