کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

ورود آقایون ممنوع!! چرا؟!!

درود

چرا این مغازه‌هایی که لباس زیر و لباس خواب خانوم‌ها رو می‌فروشن، آقایون اجازه ندارن برن توشون؟!  یه پرده آویزون شده جلوش و نوشته ورود آقایون ممنوع!! چرا؟!

مگه نه این‌که علف باید به دهن بزی شیرین بیاد و مگه نه این‌که قراره این لباس ها رو بالاخره همسر یا دوست پسر اون خانوم پسند کنه و خوشش بیاد ؟!!!
اصلا یکی بخواد با سلیقه خودش برای دوست دخترش لباس زیربخره ، باید چیکار کنه ؟!

پ.ن:
۱/
چه کیفی میکنه این بچه!! عکس
نظرات 78 + ارسال نظر
دختر ِ کوچه پشتی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:52

اول شدم؟

فرزاد : سلام
بله... جایزه اش کو؟

جوجه دکی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:52

سلام
جناب کاری نداره...
برو توی وان واجبی بخواب بده اون عضو شریفتم از بیخ ببرن بعد راحت میتونی بری توی اون مغازه ها و لباس زیر خانمها رو ببینی و حال کنی و انتخاب کنی و بخری...
بعد دوباره بیا بده عضو شریف دیگه ایی رو بهت پیوند کنن بعد از اون برو سر وقت دوست دختر گرامیت

فرزاد : سلام
هه... کی میره این همه راه رو! اون پرده دم در مغازه رو بردارن همه چی حله. دیگه این همه دردسر نداره!

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:54

همینمون مونده اجناس مذکر برن اینجور جاها!!
آقا جون اینی که می گن ورود ممنوعه واسه انه که خانومتون یا جی افتون سورپرایزتون کنه دیگه داداچ :دی

فرزاد : سلام
خو اگه سلیقه داشتن سورپرایز میشدیم. موضوع اینه که توی خرید لباس زیر خودشون هم سلیقه ندارن!

دختر ِ کوچه پشتی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:54

این نظر بالاییه ماله منه اسمم یادم رفت. شوما باید جایزه بدی :دی

فرزاد : سلام
سیستم اینجا عوض شده. الان هرکی اول میشه به انتخاب خودش یه جایزه میده به کافه چی... یعنی بنده!

چای نخورده! شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 00:55

اه دست رو دلم نذار که خونه.از اون همه لباس زیری که بنده برای پارتنر محترم تن میکردم فقط از 3تاش خوشش میومد!
یه جایی دیدم من نوشته بود ورود آقایان بدون خانواده ممنوع!:دی همونم دیگه با خانواده شو ورداشته و کلا ورود آقایانو ممنوع کرده!بی ملاحظه ن آقا!بی ملاحظه ن این توله سگا!!

فرزاد : سلام
البته بلانسبت بنده، این توله سگا خب از سلیقه ی اون توله سگها خوششون نمیاد.
:.
خب یحتمل توی انتخاب لباس زیر سلیقه ندارید دیگه!!!

چای نخورده! شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:11

منظور از توله سگها ام.اکن ریجیم بودن که نمیذارن آقایون بیان داخل!:دی

فرزاد : سلام
خب منظورتو دقیق برسون آدم اشتباه برداشت نکنه!

لیدی ماک شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:18 http://ladymuck.blogfa.com

آقای کافه چی شما می تونید تشریف ببرید خارج و از اونجا لباس مورد نظرتون رو برای اون خانم بخرید. در ایران هم همه جا اینطوری نیست. فقط بعضی جاها اینطوریه. شما بازار تهران تشریف ببرید بعضی از فروشنده ها آقا هستند و از طرف دیگه می تونید چند تا از کسانی که وارد کننده هستند یا تولیدی دارن برید و از اونجا هر چی می خواهید با قیمت کمتر بخرید. خیلی هم راحتتره !‌
بسوزه پدر تجربه آقای کافه چی !

فرزاد : سلام
خب چرا قضیه رو اینقدر پیچیده میکنید که آدم بخواد بره خارج بخاطر دوتا شورت و یه دونه سو تی ان!!!؟؟
خب اون پرده رو از دم در مغازه بردارن حله دیگه!

لیدی ماک شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:18 http://ladymuck.blogfa.com

سسلام و خداحافظ

فرزاد : سلام
فرزاد : خداحافظ

چای نخورده! شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:31

فرزاد گفتی 12 به بعد بیام واسه چت.تو که جواب پی ام نمیدی که!

فرزاد : سلام
الان 1 ونیمه... 12 تا 1 آنلاین بودم....

مـــــاه تیســــا شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:33 http://www.mah-tisa.blogfa.com

سلام گارسونی .... والا تا اون جایی که مادیدیم مینویسن که ورود آقایون ممنونولی آقایون هم همراه خانوماشون یا چه بدونم همراه دوس دختراشون میرن تو و انتخاب میکنن خودم چند نمونه اش رو دیدم به جون بچم

بعدشم این ورود آقایون ممنوع یا ممنون مثل حکایت لفطا حجاب اسلومی را رعایت کنید هست که الکی واس دل خوشی زدن و کسی رعایت نمیکنه مادر جان

عکسه هم اصلا قشنگ نبود خو
موفق باشی

فرزاد : سلام
خوب شد که بهم گفتی الکی مینویسن. از فردا پایه ی کلیه استخر های زنانه و باشگاه بدنسازی ها و اینهام... یحتمل اونها هم جلوشون الکی نوشته ورود آقایان ممنوع.

چای نخورده! شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 01:37

سلام و کوفت!چند دفه سلام میکنی؟!!!

فرزاد : سلام
کوفت و مرض! دلم میخواد

مـــــاه تیســــا شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:11 http://www.mah-tisa.blogfa.com

اون فرخ داره با اون چیزی که در مورد فروشگاه ها گفتی ... تو میخوای بری لباس زیر بخری نمیخای بری تن لخت همه رو ببینی که ... دهه

فرزاد : سلام
مبدونم. منظورم به این بود که گفتی الکی نوشته ورود آقایان ممنون و اینا! گفتم شاید دم در استخر ها هم الکی نوشته!

دختر ِ کوچه پشتی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:16

پـــــــِخ :دی
به عنوان جایزه یه دست لباس زیر و رو واسه دوست دخترت.

فرزاد : سلام
ندارم! سالیان ساله که عطای دوست دختر رو به لقاش بخشیدم. الان یه جووووووون دارم که خیلی دوستش میدارم و یه تار موشو با هزار تا دوست دختر عوض نمیکنم.

دختر ایرونی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:53

موافق نیستم!!
اگه دوست داشتی میتونی بگی عقب مونده یا املم
مهم نیست!!
ولی مخالفم

فرزاد : سلام
علی الحساب تا حالا همه مخالف بودن از خانوما!

زهرا شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:56 http://malake70.blogsky.com

kho on parde haro bekan boro tooooo,
nahaiatan shayad ya davat konan ya beterekonanet shayadam hichi nagoftan behet.

فرزاد : سلام
اگه مورد سوم اتفاق بیوفته که من همین الان پامیشم میرم.

پرستو شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 02:58 http://www.parast00k.blogsky.com

سلام داداشم
یه جام که ما از دست شما آقایون راحتیم. گیر بدین که اله و بِله.
آخه اونطوری وقتی میخوای خرید کنی، خدا نکنه یه مرد بیاد تو، با نگاهش آدمو میخوره، حتی روش بشه راجع به خریدت نظرم میده.

من هستم داداشی. یه کم درب و داغون. ولی هستم.
چون میگذرد غمی نیست...

فرزاد : سلام
همینطوری یه چیزی گفتم بخندیم دور همی!!!
برات روزهای شاد و ارغوانی آرزو میکنم.

Miss o0o0o0om شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 03:07 http://www.oooooom.blogfa.com

خـــــــو پسره خوب فک کن اگه تو اونجا باشی که ملت روشون نمی شه..... هی بگن تنگه کوچیکه.....بزرگه....خو خوب نیس دیگه.... خجالت می کششششن....دی:!

فرزاد : سلام
ملت کی هستن که روشون نمیشه؟! مثال یه نفر که با دوست پسرش پامیشه بره خرید کنه، جلو دوست پسرش روش نمیشه بگه سایز 60 کوچیکه و 70 میخوام؟؟! آخر سر که باید همون پسره سو تی ان رو بپسنده و بکنه و بندازه دور و مشغول شه... والا بخدا...

نازگل(کاغذ کاهی ) شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 03:28 http://kooche2.blogfa.com

باز حرفای ۱۸+ زدی !!!
بچه جان وایسا به موقعش همه چی درست میشه !

فرزاد : سلام
یه سری در مورد +۱۸ بحث کردیم هاااا!!
الان دقیقت موقعشه...
:.
البته من واسه خودم نمیگم. من که خدارا شکر از هفت دولت آزادم و احتیاج به خرید لباس زیر و رو زنانه ندارم. واسه بقیه گفتم.

شـــ گردن ـــال شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 04:57 http://shalgardanism.blogfa.com

هی!! سر و گوشِت می جنبه ها!! :دی

فرزاد : سلام
نه اینکه تو هم بدت میاد!!!!

Ghazal شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 06:02 http://more-smoke.blogfa.com

خو راس میگی..اینجوری دخترِ هم راحتترِ!
شوهرش یا دوس پسرش انتخاب میکنه و کوچیک و بزرگ بودنش رو هم به دخترِ میگه.
وااالا!

فرزاد : سلام
قربون آدم چیز فهم... ای ول

سپیده شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:01 http://javedanegi.blogsky.com

مشکلی نیست... شوما از پشت پرده موارد مورد علاقه ات رو بگو اون از اون ور پرده بهت نمونه میده ببنی! جااان خودم راست میگم! خودم دیدم آقاهه تو پاساژ داد می زد سایز و رنگ و اینا می داد خانومه از اونور بهش نمونه میداد بپسنده!

قالب نو مبارک

فرزاد : سلام
واااا... جسارتن عذر میخوام ها... از این ور پرده پ.س.ت.و.ن های خانوم که اون ور پرده بودن رو چطور سایز گیری میکردن که تشخیص بدن سو تی ان اندازه است یا نه؟!!

سپیده شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:04 http://javedanegi.blogsky.com

اصولا شوما آقایون با هرچی پرده اس مشکل دارین!

فرزاد : سلام
پرده دری آیین درویشی نبود... ورنه ماها ماجراها داشتیم....
:.
هر پرده ای رو اصولن باید کنار زد. آخه حقیقت و اصل ماجرا و اصل کاری همیشه پشت پرده است... بله... پرده ها باید کنار بره...

سایه شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:28

خب ببین ما اینجا یه مغازه داریم اصلا" هم اینطوری نیس آقاهه راحت میره واسه زنش سوتین میخره تازه مغازه دار هم مرده بعد تازه نظر خانومای داخل مغازه رو هم می پرسه!خب میخوای بیا اینجا بخر!بعد تازه حالا اینجاش جالبه یه خانومه میره لباس زیر بخره وایساده جلو مغازه دار مرد هی به آقاهه میگه: این اندازه ی منه!؟آقاهه هم میگه:میگه سایزت چنده!؟

فرزاد : سلام
همینه. درستش همینه. آفرین... احسنت به این مغزاه دار و خاک بر سر اماکن که تاحالا در این مغازه رو پلمپ نکرده (سوووت)
:.
سایز چی چنده؟؟؟

سایه شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:28

بعد کافه چی خب تو چه رنگی دوس داری بگو من از اینجا برات بخرم بفرستم!

فرزاد : سلام
خب من که الان کسی رو ندارم که بخوام براش ش.ورت و سو تی ان و لباس خواب و اینا سفارش بدم...
قربون دستت... جسارت نشه... دوتا شرت-زیرپوش استریپ مشکی برا من تست کن و بخر!!!!

آفرودیته شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:34

حالا تو یه بار امتحان کن اگه بیرونت کردن بعد بیا بگو

فرزاد : سلام
خب اگه بحث امتحان کردن و بیرون کردن باشه ترجیح میدم حموم زنونه و استخر زنونه رو امتحان کنم!! والا... (سووووت)

دودو شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:48 http://doudou.blogsky.com

نه بابا اینجوریام نیس...

من خودم دیدم خانومه انتخاب کرده داره واسه خودش نگاه می کنه بعد فروشنده هه که اقا باشن میگه اره..این خوبه...رنگشم بهتون میاد

بعدشم...حالا اونایی دوس پسر یا شوهر دارن باس اقاشون خوششون بیاد...تکلیف بنده خداهایی که هیچ کدوم ازینارو ندارن چیه؟؟؟نمیشه که با ارامش خاطر برن یه جا هر رنگ و مدلی می خوان نگاه کنن بعد حالااون گوشه یکی هی دید بزنه که!!!

والا...اومدو اصلا دلمون خواس پرو کنیم حالا جلو صد تا چشم.....ماشالا قربونش برم چشای مردای ایرانیم که ۳۶۰ درجه انحراف داره در ثانیه.

فرزاد : سلام
فروشندهه که مهم نیست... مهم بز و علف و ایناست!

الی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 10:02 http://elinaz23.blogfa.com

سلام.. چه پسر پروووویییییی
راهش اینه که بری بخری .. خیلی جاها هست که اجازه ورود اقایان هم صادر شده.. جوینده یابندس!!!

فرزاد : سلام
میخوام همه جا آزادی باشه!!!

سایه شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 10:39

الان پرسیدی سایز چی چنده مثلا" خواستی مثبت بازی در بیار؟یا نمی دونستی!
نه بابا آقاهه صد بار رفته مکه و برگشته والا واسه همینه پلمپش نمی کنن چشم پاکه حاجی!!

فرزاد : سلام
در مثبت بودن من شکی داری؟!!

تلاله شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 10:42

باز گیر دادی به این خانما....ضمنا مگه قراره دوست پسر همه جا رو ببینه....هستن این خانما که سر خیابون نمایشگاه میگذارنا...انا پرده ندارن...خانما هم تو خیابون تست میکنن...همین پارامونت که به طرف خیرات میاد....رو به روی پرده فروشیه ...نبش کوچه نشستن ..برو از اونجا بخر

فرزاد : سلام
دوست ژسر همه جا رو نبیه٬ کی ببینه!؟
:.
واسه کی از اونجا بخرم؟!

تلاله شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 10:44

شیراز اومدی یه سر با دوست دخترت برو...ضمنا ستاره هم اجازه ورود داری؟؟؟
جریان این پرده هم دیوال اسلامه دیگه

فرزاد : سلام
دوست دخترم کجا بود من؟!!!!
از هفت دولت آزادم...

نینا شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 10:58 http://storybride.blogfa.com/

من یکی دوتا مغازه میشناسم که پرده نداره. ورود آقایون هم ممنوع نیست.. جدی میگم..
آدرس بدم؟؟

فرزاد : سلام
تهرون؟!

اکیوسان شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:11 http://www.3donge.blogfa.com

چه مسئله ناموسی شده
یک مغازه اینطرفا بود از سر و کولش این چیزا میبارید بعد هر مردی که تو بازار میرفت فقط از کنار همین مغازهه رد میشد.
بسکه بی جنبه بازی در آوردن جنسا رو برد داخل آویزون کرد

فرزاد : سلام
من که بی جنبه نیستم!

leila شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:29 http://www.spotdark.blogfa.com

بری تو مغازه گرگیجه می گیری...اینقدر که همه چی رنگی ِ اینقدر تفاوت هس...
شوما سلیقتُ در خرید لباس رو خرج کن, چه اصراریه به لباس زیر حالا؟؟؟؟

فرزاد : سلام
من واسه بقیه آقایون جوش میزنم... وگرنه خودم که مشکلی با این قضیه ندارم!

mina شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:47 http://www.shabnamehayeinchandrooz.blogsky.com

خوب مشخصه همیشه قرار نیس اون اقا یا دوس پسر دختره تو این موارد نظر بده : پی و کلا بد سلیقه تشریف دارن اقایون :پی

فرزاد : سلام
برعکس. در این زمینه تنها آقایون سلیقه دارن. به جان خودم...

دافی نگار شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 11:51 http://www.dufinegar.blogfa.com

شوخی: علتش سوپرایز کردن آقایونه

فرزاد : سلام
خب کاش توی این سورژرایز یوخده سلیقه به خرج میدادین... انتخاب های بهتر میکردید!

لیدی ماک شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 12:13 http://ladymuck.blogfa.com

سسسللام
خوب گفتم که آقای کافه چی شما می تونید برید بازار تهران . یا اونجاهایی که تولیدی هستش!اون وقت به جای یک ست می تونید چندین ست متفاوت و خوب پیدا کنید!
حالا چه ایرادی داره سوپرایز بشید ؟‌به قول خانم دافی نگار؟‌
چرا به جنبه مثبت قضیه فکر نمی کنید !

فرزاد : سلام
جنبه مثبت قضیه اینه که من این مطلبو اصلن واسه خودم ننوشتم. واسه بقیه آقایون بود.

اکیوسان شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 12:16 http://www.3donge.blogfa.com

عکست جالب بود .
اونم ناموسی بود.آپ ناموسی و عکس هم ناموسی چه شود.

فرزاد : سلام
کلن همه علاقه دارن به مسائل ناموسی :))

امین شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 12:32 http://doreakhar.blogfa.com

سلام علیکم
خوبی؟؟؟!!!!
تو هم دوس دختر نداری ؟؟!! ایول به این میگن مرد جز دردسر چیزی نداره
خجالت نمیکشی میخوای بری اینجور جاها؟!!!!!!
چی گیرت میاد؟؟!!!!
کم کم داره وبلاگت یه جورایی میشه ها؟!!!
فرزاد من ۴ شنبه امتحان دانشگام تمومه یه جا بگو ببینمت
جدی میگم نه بهونه بیاری
راستی این عکسی هم که زدی خجالت داره

فرزاد : سلام
دوست دختر... دوست زن... از همه بریدم. با خیال تخت دارم زندگیمو میکنم!
:.
برو بچه... برو... نه اینکه تو هم بدت میاد از این قضایا!
:.
ها؟! کجا؟!

سیبیل شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 12:40 http://vvida.blogfa.com

پسره ی هیییییییز
مگه خودت خار و مار نداری؟

فرزاد : سلام
مار دارم... خار ندارم...

نگین شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 13:05 http://www.inky.blogsky.com

همه جا که اینطوری نیست.بیشتر مغازه ها روش پرده آویزونه خیلی جاها هم مثلا توی پاساژها راحت پشت ویترین میذارن.من خودم یه جا دیدم. تازه یه جا فروشندشم مرده!!خیلیم بی ادب و چندشه.

آقایون جنتلمن میتونن رنگ مورد علاقشون رو به عشقشون بگن با مارک و جنس و مدل مورد علاقشون .خانوما هم می تونن برن عینشو بخرن.البته نه اینکه آقایون هیچی نگن و فقط خانوما رو حواله کنن به سایت انواع مدلهای ...!!!

فرزاد : سلام
معمولن اگه به خانوما بگی سبز، میرن و آبی میخرن مثلن. دقتن نمیکنن چه رنگی گفتی و چه مدلی... والا بخدا

آیدین شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 13:37 http://ghostantanzie.mihanblog.com/

سلام ... شرمنده که تو مجلس زنانه بی یاالله اومدیم ! به جا آوردی بنده رو ؟ خوش میگذره ؟

فرزاد : سلام
هه... به جا آوردم؟! آقا 1 ساله وبلاگت رو میخونم هااااا.... حالا نظر نمیدم واسه این بود که توی وبلاگ ها و مطالب سیاسی کمتر اظهار وجود میکنم آیدین خان!

[ بدون نام ] شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 13:57

اینجا خیلی چیزا ممنوعه..اما همه مغازه ها که پرده نکشیدن..بعدم خوده تو میتونی پاشی بری تو مغازه بگی فلان چیزومیخوام

فرزاد : سلام
اونایی که ما دیدیم پرده داشت.

دخترک مبهم شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 13:58 http://robanak.blogfa.com/

eee?
یادم رفت اسممو وارد کنم.نظر بالایی منم

فرزاد : سلام
صفت مبهم بودن روت تاثیر گذاشته.

دخترک مبهم شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 14:03 http://robanak.blogfa.com/

حالا که این اپ رو کردی به هزار تا چیز متهم خواهی شد.خدا صبرت بدهد....
درمورد قالبت:صلاح مملکت خویش خسروان دانند

فرزاد : سلام

من که کوتاه نمیام!

ف@طمه شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 14:52 http://zarafekocholo.blogfa.com/

اینجا که اکثر فروشنده هاشم که مردن

فرزاد : سلام
فروشنده اش زن باشه، منتهی بذارن آقایون بیان تو و ببینن و بپسندن!

negar شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:16

پارامونت در برابره یه جایی که من قبلا رفتم صد شرف داره.اگر بدونی....یه تخته زده بیرون مغازه از همه نوع و همه رنگ.ست و تک.فروشندشم یه مرد چندش سبیل کلفت همش هم میاد با اون دستش مرتبشون میکنه اه اه اصلا یه کاری کن برو یه مدت تو کار فروش لباس زیر قیافت صد رحمت داره به اون مغازه دارا کلی هم مشتری پیدا می کنی

والا

فرزاد : سلام
میاین از من بخرین؟؟!

مریم پاییزی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:49 http://man0o-del.blogfa.com

من نمی دونم این آقایون چرا دوست دارن تو هر چیزی نظر بدن؟
چقدم سلیقه خودت و قبول داری توووووووووو
حتما دوست دختر نداشته ت سلیقه ی تو رو قبول نداره که چیزی که می خره رو تو نمی پسندی دیگه!
اصلا شوماها که سر یه لباس زیر تفاهم ندارین چرا با هم جی اف بی اف هستین اصلنشم؟

فرزاد : سلام
بحث سلیقه نیست! درضمن... من که گفتم واسه خودم ننوشتم. در کل نوشتم.

مریم پاییزی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:53 http://man0o-del.blogfa.com

شوما اگه خسیس بازی درنیاری و بخوای پول خرج کنی دو راه داری که به مراد دلت برسی
یکی اینکه ژورنال و خدا فک می کنی واسه چی آفریده؟ خوب ژورنال ببین انتخاب کن بگو جی اف جان خریداری کنن البته پولشم خودت بده ها چون گرونه
یکی دیگه شم اینکه نرو بازار! برو تندیس بگو خانوم جان حالا که کسی نیست من با خانومم یه لحظه بیام تو انتخاب کنم؟ ببینم نه میاره اصلا! به شرطی که کسی دیگه نباشه چون خانوما خودشون شاکی می شن از بس این مردای ایرانی چشم پاکن هزار ماشالا

فرزاد : سلام
مرد ایرانی به این چشم پاکی!! چرا عیب میذاری رو جنس خانوم؟×؟×؟

مریم پاییزی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 15:57 http://man0o-del.blogfa.com

اصلا این نگار راست میگه ها!
تو بیا سنت شکنی کن خودت مغازه بزن بی پرده کل وبلاگستانم میان ازت خرید می کنن

فرزاد : سلام
یعنی واقعن همه میان از من خرید کنن؟؟!
نصب و خدمات پس از فروش داره اجناسمون هاااا

Miss o0o0o0om شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 16:51 http://www.oooooom.blogfa.com

نخیرم...اصلا منظورم اون دختره ی بی حیا نیس.... دی:...اون دختره ی بیچاره رو می گم...که بدونه بی افش اومده.... مثل ادم خرید کنه....خو سخته دیگه.... دی:!
جلو یه ادم غریبه بگه این کوچیکه...اون بزرگه.....
هه...

فرزاد : سلام
آها... از این لحاظ! من فکر کردم از اون لحاظ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد