کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

کــــ افــــ ه ۴۰چــ ــراغــ ــ

اینجا چراغی روشنه...

عارضم به خدمتتون که... !!!

درود
در راستای پست قبل و اعتراض برخی بانوان محترم مبنی بر عدم احتیاج آقایان محترم بر استفاده از داروهای افزایش میل ج ن س ی  و طبق گفته ی یکی دیگر از بانوان، آقایون خودشون روی دکمه ی حداکثر ثابت هستن باید خدمتتون عرض کنم که:
می‌گفت که: یکی‌از مشکلات پیر شدن اینه که رابطه فیزیکی با زنت، مثل این می‌مونه که تلاش کنی با طناب، بیلیارد بازی کنی !!!

ملتفت شدید؟! لازمه همشیره. لازمه. بالاخره هر مردی یه روزی به سردی دچار میشه!!!


و در پایان در راستای بسوزه پدر تجربه:

در اثبات کمالات و درجات علمی "آقا" همین بس که توی رساله‌شون، حداقل ٢٠ مورد حکم در مورد ور رفتن انسان با خودش دارند!!!


پ.ن:

1/ همین طوری یه چیزی نوشتم دور همی بخنیدم. زیاد خرده نگیرید. لبخند بزن برادر... و البته خواهر!

2/ لامصب دقت کردین این به اصطلاح علمای دینی ما در این زمینه‌ی شکم و زیر شکم واقعن عالمن!!؟ یعنی هیچ‌جای دنیا این‌قدر که اینا توی رساله‌هاشون در مورد این مسائل نوشتن صحبت نشده. حتی کتب پزشکی مرتبط! آخه کی فکرشو می‌کرد پوست آرنج شبیه پوست فلان جا باشه که این جماعت مخته (ببخشید، نخبه) ما کشفش کردن؟! آقا قدر این علما رو بدونید :پی

نظرات 55 + ارسال نظر
نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:37

حیف اول نشدم.وگرنه حالیت می کردم با کی طرفی!

فرزاد : سلام
اووووووول شدی!!!

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:39

چرا اولم کردی؟!

فرزاد : سلام
اول کردمت؟

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:44

کاش اون ۲۰ مورد حکم رو مینوشتی اطلاعاتمون زیاد تر میشد!!

فرزاد : سلام
مراجعه بفرماید به رساله ی مقام عظما!!! یحتمل پیداش میکنید...

علیرضا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:51

تردینه...تردینه....تردینه که میگن اینه...
قشنگ بود گفتم بیام اینجا بگم ملت با نشاط شن :)))

فرزاد : سلام
آقا تردینه چی چی هست حالا!؟
شفاف سازی کن عالیجناب خاکستری!

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:53

مثلا اومده بودم اینجا دعوا راه بندازم.ولی دیگه اولم کردی شرمندت شدم!
اما با پارتی بازی اول شدن زیاد حال نمیده.حق اون یارو که حذف شد ضایع شد!

ببینم نکنه تو ازونایی هستی که مرجع تقلید دارن.

فرزاد : سلام
اونو ولش کن..
:.
مرجع تقلید دارم. دوتا از اعضای بسیار مهم و تاثیر گذار بدنم٬ مرجع تقلیدم هستن.

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 13:54 http://www.inky.blogsky.com

اینجا آیکون بوس و تشکر نداره؟

فرزاد :‌ سلام
آیکون بوس نداره... منتهی یه آیکون داره شبیه گوجه فرنگیه٬ یه مشت از این قلب ملب ها هم دور و برشه! اینا ها :

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:03 http://www.inky.blogsky.com

نه.اون کافی نیست!

فرزاد : سلام
حالا دیگه با خودته... نیدونم... یه آیکون بساز

دورآباد سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:13 http://doorabad.blogfa.com

سلام. یعنی چی برادر من؟ این علما این همه سال دود چراغ میخورن تا سر از مسائل زیر شکم در بیارن اون وقت اینه مزد دستشون. میدونم نفت هست ولی خب نفت خالی که کفافشونو نمیده. ای بابا
منو ببین با کی دارم حرف میزنم. اصلا انگار تو اصل مترقی ولایت فقیه رو قبول نداری! برو بابا برو هر وقت التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه پیدا کردی بیا منم خبر کن. باشه؟

فرزاد : سلام
برادر من... شوما مثل اینکه متن رو درست نخوندی؟ ها؟
من در راستای تبیین علم این عالمان عمل کرده بودم. بنده همین جا التزام کامل خودم رو به اصل مترقی ولایت وقیح الان میدارم. به جان خودم

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:14 http://www.inky.blogsky.com

:-*************

مرسی...

فرزاد : سلام
من آدمم تو خرسی :))

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:21

فرزاد : سلام
لطفن تحت هر شرایطی آرامش خودتان را حفظ کنید.

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:26 http://www.inky.blogsky.com

صندوق پستیت کارت داره!!

فرزاد :‌سلام
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی مردم... این ضعیفه خودکارش رو فرو کرد یه جای ما!! در خفا هم این کارو کرد که کسی نبینه... منتهی من این ظلمی که بهم روا شده رو نمیتونم تحمل کنم... فریاد میزنم بلکه یکی به دادم برسه... کمممممممممممممممممممممممممممک

یه دونه خراب سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:37 http://kharaaaab.blogsky.com

بابا مرامتو عشق است
باشه میرم میخورم
ولی اگه تاثیر نذاشت میام دم خمنتون اول پولشو ازت میگیرم بعدش هم شلوار ....

فرزاد : سلام
من به عنوان کسی که سابق بر این میخواست دکتر بشه ولی نذاشتن این دارو رو تایید میکنم.

غزل سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 14:43 http://www.calm.blogsky.com

شوما آپ کردی...ما نیز هم!...بهدشم اینایی که نوشتی با عرض معذرت خنده نداشت!

فرزاد : سلام
به این میگن تفاهم
خنده نداشت؟ یه ذره؟ یه خورده؟ هوچی؟! آخه چرا!

سایه سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:08 http://saye-72.blogfa.com

این پُستت شامل ِ حال ِ ما مجردا نمیشه!با اجازه!

فرزاد : سلام
قسمت دومش یحتمل مربوط به مجردها میشد هاااا... انگار با دقت نخوندی!

بی حیا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:13

هروقت اسم رساله میاد یاد آن دوران از زندگیم میفتم که تمام رساله ها را برای کسب اطلاعات در مورد ازدواج موقت گشتم و خواندم هییییی !!! :دی

فرزاد : سلام
خب این همه خوندی چی شد؟ کردی؟

غزل سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:14

جون دادا هوچی خنده نداشت!!! ولی اگه نخندم نکنه عقده ای بشی بعدش معتاد بشی بعدش شکست عشقی بخوری...وااااااااای نه!...خنده داشت خنده داشت میخندم ببین!:

فرزاد : شلام
هه... من که الان خودم مهتاد هشتم!!!
ولی شکشت عشغی رو نیشتم... یعنی ممکنه بشم...

الی سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:16 http://elinaz23.blogfa.com

سلام
در راستای پیشنهاد شما مبنی بر تغییر قالب این کار انجام شد..
بعدشم خودت بودی میتونستی اینو این شباهتو تشخیص بدی؟؟ تازه مثالای دیگه از جاهای دیگه هست ولی اینارو من کفش کردم!!!

تشریف بیارین اونورا

فرزاد : سلام
یه دوتا از این کشفیات خودت رو بگو ببینم... زود باش

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:18 http://www.inky.blogsky.com

صندوق پستی!

فرزاد : سلام
آی مرررررررررردم... کممممممممممممممک... این ضعیفه عصبانی شده هی پشت سر هم داره یه چیزی حواله ی یه جایی از ما میکنه.... یکی جلوشو بگیره!

غزل سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:21

اصلا خنده نداشت.....حالا دیگه حالم چطوره غزل جون؟؟؟؟؟

فرزاد : سلام
مگه من دکترم که حال کسی رو بپرسم؟!

الی سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:29

باور کن خوشگلشو پیدا نکردم
ولی این خیلی نازه عشقولانس

فرزاد : سلام
کج سلیقه! آخه مشکی عشقولانه است؟ پس صورتی چی چیه؟ حتمن صک صی!!

سایه سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:32

می دونی چیه این رساله ها فقط برای اینکه ما رو کار بلد بار بیارن و الا!و اینکه به ما یاد بدهند چگونه افزایش نسل پیدا کنیم و اونها بتونن سر یه عده ی دیگه بعد از ما رو کلاه بزارن والا!

فرزاد : سلام
حتمن از کار بلدی زیادشونه که میرن 10 تا 10 تا زن 30غه میکنن؟!

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:37

بار آخرت باشه به من میگی ضعیفه.
من قویم!

فرزاد : سلام
آدمی که از خودش اراده نداشته باشه کاری رو انجام بده و بندازه تقصیر این و اون میشه ضعیفه! برو به تهرانی ها نشون بده قوی هستی... به من چه!!!

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:38 http://www.inky.blogsky.com

صندوق پستی.

فرزاد : سلام
بکش بیرون از توی این صندوق پستی ما!!! سوراخشو پر کردی!!!

سپیده سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:40 http://javedanegi.blogsky.com

البت کیه که قدرشون رو ندونه... هان نه یعنی بدونه!

در مورد بیلیاردم حق با شماست... تو اون مورد خاص هم بازیکن- هم طناب- هم توپه که سره طنابه قراره بهش اصابت کنه- ناراضی می شن...

بهتره به همون سیخ ... هان نه چوب تبدیل شه!

فرزاد : سلام
هااان؟؟!

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:42 http://www.inky.blogsky.com

چرا اینقد به این تهران گیر میدی؟!

فرزاد : سلام
پس به قبرستون گیر بدم!؟

نون سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:46

مگه چیکارکردم. و تقصیر کی انداختم؟

فرزاد : سلام
مهم نیست.

الی سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:47

اون فنجون پر از قلب و ببین چه نازه

فرزاد : سلام
اون صفحه ی تمام مشکی رو ببین!

اکیوسان سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:57 http://www.3donge.blogfa.com

این رساله ها رو واسه خودشون مینویسن که موقع خواب بخونن و برای تحریک جنسی خودشون به مواد شیمیایی پناهنده نشن .نیست که آخوندن ازشون این کارا بعیده و قباحت داره.

فرزاد : سلام
برعکس... این جماعت درجه ی ح ش ر شون رو ماکزیممه! نمیبینی چندتا چندتا زن میگیرن؟! حتمن توانش رو دارن دیگه

سپیده سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:57 http://javedanegi.blogsky.com

خااااانووووما جمع شین ۴۰ نفر شین بریم سراغ کافه چی.... ایشون کشته ۴۰ چراغن...

( البت منظور از چراغ اینجا زن است که چراغ خانه است)

فرزاد : سلام











چهل تا لبخند تقدیم به چهلچراغ خودم

سپیده سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 15:58 http://javedanegi.blogsky.com

و اگر متوجه منظورم نشدین می تونین به درباره کافه این بغل سمت چپ مراجعه کنین...

فرزاد : سلام
ملت همه ملتفت هستن!

سپیده سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 16:01

راستی -- یه فنجون نسکافه سرد شده و داستان فراموش نشود لطفا...

فرزاد : سلام
شوما چقدر حافظه ات خوب کار میکنه!

حوری سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 16:11

جزجیگر بزنن این مردا
کاش از بدو تولد سرد به دنیا بیان

فرزاد : سلام
واااا... کلن سرد که نمیشه همشیره!! اوضاع عالم قمر در عقرب میشه!

بی حیا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 16:18

می خواستم بکنم ولی نشد !!

فرزاد : سلام
خب میخوای بیا باهم صحبت کنیم شاید به توافق رسیدیم و کردیم

چلینگر سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 16:36 http://chalingar.blogspot.com

زاهدا من که خراباتی و مستم به تو چه
ساغر و باده و بد بر سر دستم به تو چه
تو اگر گوشه ی محراب نشستی صنمی گفت چرا ؟
من اگر گوشه ی میخانه نشستم به تو چه
آتش دوزخ اگر قصد تو و ما بکند
تو که خشکی چه به من ، من که تر هستم به تو چه

-------------
شاید ربطی نداشت ، به نظرم اومد نوشتم

فرزاد : سلام
توکه چلنگری چه به من ، من که کافه چی هستم به تو چه؟!!
منم همین طوری نوشتم!

. سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 16:40

خصوصی.

سایه سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 17:23

صد در صد!اینها همه از پیغمبر و آخوند فقط به نفع خودشون حدیث ُ روایت و رساله نوشتن!سپیده جان من میام من و تو میشیم دو نفر بگرد 38 تای دیگه پیدا کن!

فرزاد : سلام
ای وااای... نه... یعنی به به... به به... خیلی هم خووووب

غزل سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 17:38

منم رفتم...سپیده جون ۳۷ تا پیدا کن!

فرزاد : سلام
به به... به به... ما منتظر چهارمیش هستیم... هیچ جا نمیریم همین جا هستیم... به به... به به

مونا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 17:43 http://raghse-mah.blogfa.com

ماشاا... این (نون) جان ول کن ماجرا نیستنااااا!!

فرزاد : سلام
نگین جان یوخده شوخ هستن... دیگه این طوری میکنن... بله...

دودو سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 18:04 http://doudou.blogsky.com

همیشه این بخش از رساله هارو به عنوان کتاب لطیفه می خوندم غش غش می خندیدم

باور کن من کتاب پزشکیم در اون مورد (کلن در همه موارد...بی جنبه!)خوندم اما فهم نسخه ی رساله ایش خیلی سخت تر از پزشکیشه

پوست ارنجو راس گفتی؟؟؟جل الخالق

فرزاد : سلام
توی گوگل سرچ بزن پوست آرنج نتایج رو بخون؛ منتهی شوما فقط تئوری میخونیش. من عملیش هم انجام دادم نتیجه ای نداد.

مینو سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 18:56 http://yousefabad.blogfa.com

فرزاد : سلام
چه دندون های سفیدی!

Smile To Me سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 19:18 http://www.xyz.blogsky.com

سلام دوواشم

امروز یه کشف جدید کردم!!!

در راستای اعمال جنسیه

برو دم میوه و سبزی فروشیا ببین بانوان محترم هربار میان خرید حتما هویج هم می خرن!!!

هویج، میگن به شدت عمل راست کنندگی داره بی صاحاب!!!

بعدم میان میگن آقایون حداکثری هستن؛ خب تقصیر غذاهای شوماست

فرزاد : سلام
شوخی میکنی؟؟
این زید سابق ما هی مارو میبرد بیرون میگفت آبهویج بستنی بخور واسه چشمات خوبه! نارمد نگو واسه جای دیگه میگفته!

Smile To Me سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 19:21 http://www.xyz.blogsky.com

اون جمله رو خودم دقیقا از دوتا خانوم که باهم حرف میزدن شنیدم !!!

تقصیر سپیده س این رفتار کنجکاویو در ما زنده کرد!!!

بیچاره ها حواسشون به من نبود وقتی منو دیدن زدن زیر خنده و گفتن نشنیده بگیر و خودشونو گمو گور کردن

فرزاد : سلام
شومام که نشنیده گرفتی دوواش!

بهاره سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 19:21 http://www.pashe-koori.blogsky.com

طبیعیه که مردها از زنها خیلی شهوتی تر باشند.

فرزاد : سلام
هه... کی گفته طبیعیه؟!

لیدی ماک سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 20:29 http://ladymuck.blogfa.com

آقای کافه چی . فکر می کردم که شما فقط توی کافه و کاباره و کافی شاپ و میلک شیک و شطرنج تخصص دارید. حالا می بینم که در حد یه روحانی هم می دونید.
لطفا اون ۲۰ تا حکمو بنویسید یا احیانا رساله دم دستتونه بگید کدوم صفحه هستش!خودم بریم بخونیم و اشکالاتمونو شما رفع کنید.
البته من با بانوان موافقم در این مورد که اقایان دکمه حداکثری هستن..و فکر نکنم خیلی این اتفاق بی افته. حضرت نوح هزار سال عمر کردند ایشون . و تا اخرین دقیقه هم مشکلی نداشتند . البته من برحسب معلومات ناقص خودم اینو عرض کردم !‌
لبته شما برای افزایش میل جنسی واقعا اینقدر به خودتون فشار نیارید و اینقدر هزینه نکنید
راههای آسون تری هست. مثلا شما برای صبحانه که نیمرو می خورید مقداری بهش زنجبیل بزنید. تازه یا پودرش زیاد فرقی نمی کنه. خاصیتشم خودتون بررید پیدا کنید. چون من قادر به گفتنش در این مجیط فرهنگی نمی باشم

فرزاد : سلام
اگه بخوام اون 20تا حکم رو بنویسم که خودم میشم آیت الله!!! مگه اطلاع ندارید؟! همه ی این مراجع عظام یدونه رسوله میگیرن دستشون و روش کپی میکنن. و اسمش میشه رساله فلانی و رساله بهمانی. منم بخوام این کارو بکنم اونوقت میشه رساله ی کافه چی
:.
لامصب این اطلاعات شوما از منم بیشتره هااااا... بسوزه پدر تجریه!

علیرضا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 20:33

تبلیغشو میدن :)))
باحاله

فرزاد : سلام
باحالی از خودتونه :))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 20:39

این بازدید کل ماه تیسا چقدره؟

فرزاد : سلام
ماهتیسا کیه؟ من کی ام؟ اینجا کجاست؟
:.
مگه گفتن ممتوی ۶۳درصد رای آورد کسی چیزی گفت؟!
بذار بگه آمارش زیاده... کی به کیه توی این خراب شده!

بی حیا سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 21:35

ووویییی !!!

:دی

فرزاد : سلام
چی چی میگووووووی؟

شـــ گردن ـــال سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 21:46 http://shalgardanism.blogfa.com

ینی حاضرم همین فردا سرمو بذارم بمیرم ولی چیز عزیزم مث طناب نشه!! :دی

فرزاد : سلام
هه... مگه مال شوما همیشه چوب بیلیارده؟! فکر کنم خرابه هاااا!!!
قاعده اش اینه که بیشتر اوقات طنابه... هر از گاهی طبق یه فعل و انفعالاتی میشه چوب بیلیارد! والا!

سایه سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 22:05

خاک تو سرم اینجا کجاست!؟
کافه ست یا محل تعمیر چیزآقایان؟بابا برای همه جا که مرد سالاریس یک دفعه هم زنا رو تحویل بگیرید!یک پست اینجوری هم برای ما بنویسید!

فرزاد : سلام
یعنی چی؟ خب من در موردی که تخصص دارم نوشتم. در امور بانوان که متخصص نیستم. هستم؟

دورآباد سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 22:22 http://doorabad.blogfa.com

خب پس یعنی الان التزام عملی داری دیگه؟
اصلا ولش کن یه روزی شرشون کنده میشه ضدانقلابو میگم بابا! خودت خوبی؟

فرزاد : سلام
شاید این جمعه کم شود... شاید...
من اصلن همون موقع که به دنیا اومدم به جای بابا گفتمن "عظما"
:.
من خوبم... تو خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد